سخنگو و جانشین ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان از مرگ دو نفر دیگر در اثر ابتلا به کروناویروس خبر داد.
کد خبر: ۹۹۳۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶ 14 September 2021

به گزارش تابناک سمنان حبیب‌الله خجسته‌پور سخنگو و جانشین ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان اظهار کرد: از ابتدای شیوع این همه گیری تاکنون یک هزار و ۳۷۴ مرگ قطعی در اثر کروناویروس در این استان پبت شده است.

وی از وجود ۴۵۰ بستری مبتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های این استان خبر داد و افزود: شمار موارد مثبت قطعی در این استان تاکنون به ۶۶ هزار و ۸۶۰ بیمار رسیده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با اشاره به تلاش مدافعان سلامت برای کنترل این همه‌گیری در استان، اظهار کرد: تنها در شبانه روز گذشته ۲۵۷ مبتلای قطعی دیگر در سطح استان شناسایی شدند.

وی ادامه داد: علاوه بر این در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴۷ مبتلای به کووید۱۹ نیز به صورت سرپایی در مناطق تحت پوشش دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود شناسایی شدند.

جانشین ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا تصریح کرد: در مجموع طی شبانه روز گذشته بیش از ۵۰۰ نفر با ظن ابتلا به کووید19 به بیمارستان‌های تحت پوشش دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود مراجعه کردند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به ترخیص ۵۷ بیمار کرونایی پس از کسب سلامتی در شبانه روز گذشته خبر داد و افزود: خوشبختانه هیچ گونه مشکلی در پذیرش و درمان مبتلایان احتمالی در بیمارستان‌های این استان وجود ندارد.

وی ضمن هشدار در خصوص تداوم شیوع کروناویروس در استان و کشور اضافه کرد: در شبانه روز گذشته ۵۲ بیمار مثبت جدید در بخش کرونای بیمارستان های تحت پوشش دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود بستری شدند.

جانشین رئیس ستاد مدیریت مقابله با کرونا دراستان بر لزوم همراهی شهروندان با مدافعان سلامت به منظور مقابله موثرتر با کروناویروس تاکید کرد و از عموم شهروندان استان خواست با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی و اجتناب از حضور در هرگونه دورهمی و اجتماع پرهیز کرده و از این طریق به مدافعان سلامت در کنترل بیماری کمک کنند.

ستاد کرونا پیش از این، علاوه بر آمار رسمی بیش از ۱۳۷۰ نفری قربانیان کرونا در این استان کم جمعیت، از ثبت بیش از ۴۵۰ مرگ مشکوک به کرونا نیز خبر داده بود. استان سمنان جمعیتی بالغ بر ۷۰۲ هزار نفر دارد.

 

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار