استاندار سمنان درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد زرگر از قضات برجسته سمنانی و رئیس دادگاه انقلاب اسلامی تهران را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۹۳۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹ 14 September 2021

استاندار و امام جمعه سمنان درگذشت قاضی برجسته سمنانی را تسلیت گفتند

 

علیرضا آشناگر استاندار سمنان ، طی پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد زرگر ، رئیس دادگاه انقلاب اسلامی تهران را تسلیت گفت

به گزارش تابناک سمنان متن پیام علیرضا آشناگر بدین شرح است:  بسم الله الرحمن الرحیم‌
     انالله و انا الیه راجعون 

ارتحال جانگداز روحانی مجاهد حجت الاسلام و المسلمین حاج سید احمد زرگر ( ره) ، معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران و ریاست فقید دادگاه انقلاب اسلامی تهران را به خاندان سوگوار، ریاست محترم قوه قضائیه ، قضات و همکاران گرامی آن مرحوم و به خصوص مردم شریف استان سمنان تسلیت و تعزیت عرض نموده ، از درگاه خداوند سبحان برای آن عزیز سفرکرده غفران و رحمت واسعه الهی و برای خانواده و بازماندگان آن مرحوم ، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان نیز، در پیامی ، درگذشت این روحانی و قاضی نام آشنا را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت امام جمعه سمنان به این شرح است:

انّا لله و انّا الیهِ راجِعون
خبر ارتحال عالم انقلابی، أخ الشهید، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد زرگر رئیس دادگاه انقلاب اسلامی تهران باعث تأثر و تألم فراوان گردید.
این شخصیت متعهد، انقلابی و پر تلاش، سالیان متمادی از عمر شریف خود را در مناصب خطیر در دستگاه قضا و ستاد امر به معروف و نهی از منکر با اخلاص وقف خدمت به اسلام و انقلاب و به ویژه ارتقای ارزش‌های والای فرهنگی و عدالت محور نظام کرد و کارنامه درخشانی از خود بر جا گذاشت.
قاطعیت، شجاعت و تلاش مخلصانه و دلسوزانه برای اصلاح و تعالی جامعه از صفات بارز این چهره برجسته بود، جناب اقای زرگر از یادگاران بزرگانی، چون آیت‌الله شهید دکتر بهشتی و آیت‌الله شهید قدوسی بودند.
اینجانب این مصیبت را به خانواده محترم آن مرحوم و مردم شریف استان سمنان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با برادر شهیدش و برای سایر بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسالت دارم.
مرتضی مطیعی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان

به گزارش ایسنا_ حجت‌الاسلام سید احمد زرگر دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، ریاست شعبه سی و ششم دادگاه تجدید نظر انقلاب و شعبه دوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلالگران در نظام اقتصادی، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ریاست دا گاه انقلاب تهران و... را در کارنامه خود داشته است.

 حجت‌الاسلام سیداحمد زرگر که ۲۱شهری ر در اثر ابتلا به کرونا، جان به جان آفرین تسلیم کرد، برادر شهید سید محمود زرگر از شهدای هشت سال دفاع مقدس و متولد شهر سمنان بود.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار