تشدید برخورد با مخدوش کنندگان پلاک؛
تابناک سمنان: سرهنگ موسی بزرگی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان گفت: طرح مقابله با مخدوشی و پوشش پلاک خودرو‌ها در شهر سمنان و برخورد قاطع با متخلفان این نوع تخلف اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۹۴۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸ 17 September 2021

جریمه ۳ تا ۶ میلیون تومانی برای مخدوش کردن پلاک خودرو

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان بیان کرد: مقابله با مخدوشی و پوشش پلاک خودرو‌ها در سطح شهر سمنان و برخورد قاطع با متخلفان در دستور کار پلیس راهور سمنان قرار گرفته است.

سرهنگ موسی بزرگی اظهار داشت: به استناد ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی هر گونه تغییر در ارقام پلاک و مخدوشی آن جرم است و در صورت مشاهده مأموران پلیس راهور ضمن جلوگیری از تردد این خودرو‌ها جهت رسیدگی و برخورد قانونی، خودرو به پارکینگ دلالت و راننده متخلف نیز به مرجع قضایی معرفی خواهد شد.

سرهنگ بزرگی همچنین افزود: رانندگانی که اقدام به پوشش پلاک خودرو از طریق مخدوش کردن یا گذاشتن کاور و دیگر ترفند‌ها بر روی پلاک به منظور فرار از اعمال جریمه در حین ارتکاب تخلف و یا تردد‌های غیرمجاز در طرح‌های ممنوعیت و محدودیت مقابله با کرونا اقدام کنند، برابر با مقررات علاوه بر اعمال قانون تخلف انجام شده، برای تخلف مخدوشی یا پوشاندن پلاک هم جریمه خواهند شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار