رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: متقاضیان تزریق واکسن در این منطقه فقط در زمان تعیین شده مراجعه کنند تا از ازدحام در مراکز تزریق واکسن جلوگیری شود.
کد خبر: ۹۹۵۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱ 20 September 2021
 
شاهرودی‌ها برای تزریق واکسن فقط در زمان تعیین‌شده مراجعه کنند

 

به گزارش تابناک سمنان رضا چمن افزود :  ازدحام در مراکز واکسیناسیون ،علاوه بر معطلی و شلوغی ،  احتمال انتقال ویروس و بیماری در پی دارد .

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شاهرود گفت:  دانش آموزان سال آخر متوسطه برای تزریق واکسن کرونا ثبت نام کنند.

 چمن  افزود : دانش آموزان متولد یکم مهر ۱۳۸۲تا یکم مهر ۱۳۸۳ می توانند با مراجعه به سامانه نوبت دهی واکسیناسیون salamat.gov.ir برای تزریق  واکسن کرونا ثبت نام کنند.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام در این سامانه فقط براساس گروه سنی اعلامی انجام خواهد شد ، ادامه داد: مراکز واکسیناسیون هم افرادی را پذیرش می کنند که در این سامانه نوبت دهی ثبت نام شده باشند.

به گفته وی ، سایر دانش آموزان باید تا بازشدن این سامانه برای ثبت نام تزریق واکسن کرونا منتظر باشند.

براساس آخرین رنگ بندی اعلام شده از سوی سامانه ماسک وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی، شهرستان های سمنان، شاهرود، دامغان گرمسار و مهدیشهر در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های سرخه، آرادان و میامی زرد کرونایی هستند.

مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز یکشنبه اعلام کرد: از شنبه تا یکشنبه ۳۹۱ نفر دیگر بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند و همچنان ۶۷۶۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها قرار دارند.

از شنب تا یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۵ هزار و ۹۷۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۲۰۷ نفر از آنها بستری شدند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار