اشناگر:
تابناک سمنان: علیرضا آشناگر استاندار سمنان بیان کرد: بالغ بر ۱۲۵ میلیارد تومان برای راه اندازی بیمارستان جدید التاسیس ۱۵ خرداد مهدیشهر هزینه شده است که حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد اعتبار آن طی دو سال اخیر پیگیری و تامین شد.
کد خبر: ۹۹۵۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸ 20 September 2021

 

استاندار سمنان اظهار داشت:  بیمارستان جدید التاسیس ۱۵ خرداد مهدیشهر به عنوان یکی از مطالبات جدی مردم، آماده بهره برداری است و در بدو ورود به استان، تمام تلاش خود را برای بهره برداری از طرح‌ها و اقدامات دولت به منظور خدمات رسانی بهتر به مردم در استان، به کار گرفتیم.


وی افزود: محوطه سازی و دیواره سازی برای مسیل ها، یکی از مواردی است که در خصوص بیمارستان ۱۵ خرداد مهدیشهر مَدنظر قرار دارد که بحث و تبادل نظر در خصوص آن انجام و اقدامات لازم در دستور کار قرار گرفت.

 

علیرضا آشناگر گفت: امروز شاهدیم بیمارستان ۱۵ خرداد مهدیشهر آماده بهره برداری است، هرچند به طور طبیعی برخی از موارد برای تکمیل و بهره برداری بیشتر و بهتر از این مرکز باقیمانده که تصمیمات لازم در آن خصوص نیز اتخاذ شده است.


آشناگر تاکید کرد: انتظارات صحیح مردم در خصوص حضور مستمر و کامل متخصصین در بیمارستان ۱۵ خرداد مهدیشهر امری بجاست و در این پروژه امروز به صورت کامل آماده است، مواردی در خصوص راه دسترسی آن مطرح بود که باید گفت طی پیگیری‌های صورت گرفته، مبلغ ۲ میلیارد تومان برای ساماندهی از لحاظ اجرای آسفالت و روشنایی مسیر کارسازی شده و به حساب شهرداری مهدیشهر برای اجرای موارد واریز شده است.


استاندار سمنان ابراز کرد: مردم عزیز بدانند که هدف ما ارائه خدمات بهتر و مطلوبتر در اجرا و بهره برداری از طرح‌ها و پروژه‌ها بوده و خواهد بود و اطمینان خاطر داشته باشند که تا بیمارستان ۱۵ خرداد مهدیشهر به صورت کامل تجهیز نشده و کادر و تشکیلات آن تامین نشوند، عجله‌ای برای افتتاح رسمی وجود ندارد.


وی در پایان خاطرنشان کرد: کار درمانی در بیمارستان ۱۵ خرداد شروع شده و بیماران پذیرش می‌شوند و انشالله در مقطع زمانی دیگری با رفع نواقص جزئی موجود در بحث کادر درمان و تشکیلات، محوطه سازی، دیواره سازی، راه دسترسی، روشنایی و سرویس دهی شهری، افتتاح رسمی از این بیمارستان انجام خواهد شد.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار