در پی تعویض لیونل مسی توسط مائوریسیو پوچتینو، شرایط در پی اس جی پرتنش شده است.
کد خبر: ۹۹۵۳۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۶:۵۳ 21 September 2021

به گزارش تابناک سمنان  اولین بازی خانگی لیونل مسی برای پاری‌سن‌ژرمن به عنوان بازیکن ترکیب اصلی در لوشامپیونه نه تنها برای او گلی دربرنداشت بلکه با یک حاشیه بزرگ همراه شد.

مسی که از ابتدا در میدان حضور داشت، هنگام تعویض شدنش با اشرف حکیمی در دقیقه 75 با سرمربی و هموطن خود مائوریسیو پوچتینو مشاجره‌ای داشت و گویا دلیل عصبانیت او از دست سرمربی‌اش هم عدم درک صحیح شرایط بازی و تصمیمش برای تعویض ستاره آرژانتینی بوده است.

 

 

مسی در حالی تعویض شد که عملکرد بدی نداشت و در واقع فقط گل نزد و به همین دلیل تصمیم پوچتینو برای تعویض او به مذاق این ستاره 34 ساله خوش نیامد و هنگام خروج از زمین بازی وقتی که سرمربی‌اش برای تشکر به سمت او رفت، ستاره سابق بارسا با نارضایتی و بیان جملاتی که حاکی از نارضایت از تعویض شدن بود از کنار او گذشت.

اتفاقی که بازتابی گسترده در رسانه های جهان داشت.

 

 

 

 

هرچند هنوز مسئولان پی اس جی در این رابطه واکنش خاصی از خود نشان نداده اند اما توئیت خلیفه بن حمد آل ثانی پسرعموی امیر قطر(مالک پی اس جی) در نوع خود قابل توجه است. او با انتشار تصویری از پوچتینو نوشت:« لندن شهر زیبابی است و این را خوب می دانی.»

 

شاید در ابتدا این توئیت یک شوخی به نظر بیاید ولی بسیاری از آن به عنوان تهدیدی علیه سرمربی آرژانتینی تعبیر کرده اند. در واقع اگر اتفاق شب گذشته بار دیگر تکرار شود، هیچ بعید نیست که پوچتینو قربانی شده و به لندن، شهر قبلی اش برگردد. پوچتینو 5 سال مربی تاتنهام بود و روزهای خوبی در لندن داشت.

پسرعموی امیر قطر در نقل و انتقالات تابستانی اولین کسی بود که انتقال مسی به پاریس را تایید کرد و توئیت های او در مورد کیلیان امباپه و رئال نیز حواشی زیادی داشت.

 

 

 

 

بازی بعدی پی اس جی چهارشنبه برابر متز خواهد بود و سه شنبه شب پوچتینو نشست خبری خواهد داشت. باید دید او چه توضیح جدیدی در مورد اتفاق شب گذشته خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار