استاندار سمنان:
استاندار سمنان گفت: با بهره برداری کامل از بیمارستان سوانح سوختگی و تکمیل مرکز درمان سرطان سمنان، مجموعا ۹۴ تخت بیمارستانی به ظرفیت درمانی استان اضافه خواهد شد.
کد خبر: ۹۹۵۳۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۶:۵۴ 21 September 2021
 
 
به گزارش  تابناک سمنان  علیرضا آشناگر، صبح دوشنبه ۲۹ شهریور۱۴۰۰، در بازدید از مرکز سوانح سوختگی و پروژه‌ی در حال ساخت مبارزه با سرطان بیمارستان کوثر سمنان با اشاره به تلاش‌های انجام شده در راستای افزایش کیفیت و ارائه‌ی خدمات بیمارستانی استان گفت: خدمات خوبی از نظر بهداشت و درمان در طی چند سال اخیر در سطح استان سمنان به انجام رسیده است.

آشناگر تصریح کرد؛ امروز از بیمارستان جدیدالتاسیس ۱۵ خرداد شهرستان مهدیشهر، بیمارستان سوانح سوختگی سمنان و پروژه در حال ساخت مبارزه با سرطان شهرستان سمنان بازدید نموده و از نزدیک خدمات و اقدامات انجام شده در این مراکز را مورد بررسی و رصد قرار دادیم.

استاندار گفت: خوشبختانه بیمارستان مهدیشهر که یکی از مطالبات جدی مردم این شهرستان می‌باشد، با تکمیل ساختمان و تجهیز بیمارستان به مرحله افتتاح رسیده و در حال حاضر پذیرش بیمار در این بیمارستان آغاز شده و به مرور زمان نواقص جزئی موجود نیز، رفع خواهد شد.

آشناگر افزود: تجهیزات نصب شده در این بیمارستان کاملاً به روز و مدرن بوده و در حال حاضر دو طبقه از این بیمارستان در اختیار بیماران قرار داشته و طبقه سوم نیز به عنوان بخش وی‌آی‌پی (vip)، خدمات خاص و ویژه را به مردم خوب این شهرستان ارائه خواهد نمود.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه ۷۰ درصد از اعتبارات بیمارستان مهدیشهر طی دو سال اخیر تامین و اختصاص یافته است گفت: هم اکنون این مرکز درمانی آماده بهره‌برداری است و تنها بخشی از محوطه سازی و نواقصی جزئی در این بیمارستان به چشم می‌خورد که به زودی به اتمام خواهد رسید.

آشناگر در ادامه با اشاره به بازدید خود از مرکز سوانح سوختگی سمنان که چندی پیش بصورت ویدئو کنفرانس و توسط رئیس دولت دوازدهم به بهره برداری رسید گفت: این مجموعه یکی از مراکز فعال و پر خدمات برای مردم استان خواهد بود و امید که افتتاح و بهره برداری از این مجموعه توانسته باشد، رضایت مردم شریف استان و شهرستان سمنان را جلب نماید.

وی همچنین با تاکید بر ضرورت تکمیل مرکز مبارزه با سرطان در بیمارستان کوثر سمنان نیز تصریح کرد: اقدامات سازه‌ای این مرکز به اتمام رسیده و در حال حاضر، امور معماری و داخلی در حال انجام است.
استاندار با تاکید بر اینکه تامین اعتبار لازم برای ساخت و تکمیل این مرکز درمانی در حال پیگیری و انجام است، گفت: تاکنون ۷۰ میلیارد تومان در این پروژه هزینه شده و برای تکمیل آن نیز به ۲۹ میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز است که در حال پیگیری تخصیص اعتبار آن می‌باشیم و امیدواریم بتوانیم در دهه فجر امسال از این مجموعه بهره برداری نماییم.

آشناگر با ذکر این نکته که دو مرکز سوانح سوختگی و مبارزه با سرطان به کل استان خدمات رسانی خواهند نمود، گفت: با تکمیل و بهره برداری کامل از این دو پروژه در بیمارستان کوثر سمنان، مجموعا حدود ۹۴ تخت بیمارستانی جدید به ظرفیت بیمارستانی استان اضافه خواهد شد.

آشناگر با اعلام رضایت از راه اندازی مراکز درمانی و بهداشتی در سطح استان و ذکر این نکته که خدمتگزاران مردم در دولت؛ موظف می‌باشند تا این خدمات را برای رفاه مردم ایجاد نماید، اظهار امیدواری کرد: انجام این اقدامات مورد رضایت و پسند مردم قرار گرفته و هیچ‌گاه نیاز به استفاده از آن نداشته باشند.
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 
مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار