فرمانده سپاه ناحیه میامی:
فرمانده سپاه میامی با بیان اینکه ۸۴ برنامه محوری هفته دفاع مقدس در شهرستان برگزار می‌شود، گفت: برگزاری اجلاسیه بزرگ شهدا و همچنین افتتاح استخر میامی از جمله برنامه‌های این هفته است.
کد خبر: ۹۹۵۸۰۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶ 22 September 2021
 
۸۴ برنامه محوری هفته دفاع مقدس در میامی برگزار می‌شود

 

به گزارش تابناک سمنان سرهنگ مهدی اسماعیلی صبح چهارشنبه در مراسم محوری دیدار مسئولان اجرایی، انتظامی و نظامی میامی با امام جمعه این شهر همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس به میزبانی دفتر امام جمعه میامی با بیان اینکه تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و همچنین گرامی داشت یاد و خاطر شهدا محور برنامه‌های این هفته است، بیان کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس در میامی از مدت‌ها قبل ۸۴ برنامه و ۳۵۰ فعالیت در شهر میامی و رضوان برنامه‌ریزی‌شده است.

وی با بیان اینکه آغازین روز با برنامه تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در محل فرمانداری با حضور مسئولان و رزمندگان سال‌های فخر و افتخار برگزار شد، افزود: این برنامه به واسطه هماهنگی‌های مورد نیاز کشوری، یک روز زودتر برگزار و خوشبختانه روز گذشته طی مراسمی از بزرگان عرصه جهاد میامی تقدیر به عمل آمد.

برگزاری طرح آبروی محله

دبیر ستاد برگزاری مراسم هفته دفاع مقدس میامی با بیان اینکه رژه خودرویی، آبروی محله، اجلاسیه های شهدا و محوری‌ترین برنامه در شهرستان در این ایام است، تاکید کرد: بخشی از این برنامه‌ها به صورت استانی و بخشی دیگر به صورت شهرستانی و همزمان برگزار خواهد شد.

اسماعیلی از برگزاری اجلاسیه ۱۸۳ شهید میامی خبر داد و گفت: این رویداد مهم به مثابه مهمترین رویداد فرهنگی سال ۱۴۰۰ در این شهرستان طی روزهای هفتم تا نهم مهرماه با حضور مردم و عاشقانه خط ولایت و شهادت در تفرجگاه دو چنار به صورت میدانی برگزار می‌شود.

وی بازخوانی عملیات والفجر هشت با همراهی سپاه در گلزار شهدای گمنام را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: زنگ ایثار و مقاومت، یادواره‌های دانش آموزی، آذین بندی شهر و… در ستاد برنامه‌ریزی‌شده و امیدواریم بتوانیم با اجرای این برنامه‌ها، یاد و خاطر شهدای میامی را گرامی بداریم.

فرمانده سپاه میامی با بیان اینکه هشتم مهرماه بعد از چند سال انتظار و به مناسبت هفته دفاع مقدس استخر میامی نیز افتتاح می‌شود، گفت: خوشبختانه روز گذشته عملیات آبگیری این استخر انجام شد تا انتظار نزدیک به یک دهه مردم و جوانان میامی بالاخره به پایان برسد و استخر نیمه‌کاره میامی افتتاح شود.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار