نماینده ولی فقیه در استان سمنان:
نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه کسب دانش معنوی رسالت جویندگان علم است، گفت: امروز امید انقلاب اسلامی به جوانان و دانش آموزان است.
کد خبر: ۹۹۶۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵ 25 September 2021

امید انقلاب اسلامی به جوانان و دانش آموزان است

 

به گزارش تابناک سمنان حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی صبح شنبه در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید به میزبانی مدرسه شاهد دخترانه سمنان و در سخنانی کوتاه ضمن اشاره به اهمیت دانش و اندیشیدن، ابراز کرد: بحث علم و آموزش اولین پیامی بود که به پیامبر اکرم (ص) نازل شد و خداوند متعال اول معلم عالم هستی است و این نشان از اهمیت دانش دارد.

وی با بیان اینکه می‌بایست یاد و خاطره شهدای هشت سال دوران دفاع مقدس و شهدای معلم و دانش‌آموز را گرامی داشت، افزود: هر آنچه امروز از عزتمندی و افتخار و همچنین امنیت در کشورمان وجود دارد مرهون خون این شهیدان است.

امام جمعه سمنان همچنین ادامه داد: بر اساس روایت‌های دینی و اسلامی، طلب علم و آموختن بر همگان واجب است، علاوه بر این هوشیار باشید که خداوند، طالبان دانش و علم، دانش آموزان و دانشجویان و کسانی که به دنبال دانش هستند را دوست دارد.

مطیعی با بیان اینکه شرط نگاه داشتن این دوستی این است که گناه نکنیم، گناه تاریکی می‌آورد، زندگی خود را در مسیر کسب دانش معنوی کنیم، خدا دار باشیم، ابراز کرد: تمام امید این کشور و انقلاب اسلامی در آینده به دانش آموزان است لذا این قشر باید تلاش کرده تا به قله‌های کمال برسد.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار