بستری ۱۵ بیمار کرونایی طی ۲۴ ساعت گذشته؛
تابناک سمنان: نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از بستری ۱۵ بیمار جدید در بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه طی شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: مجموع بیماران بستری تاکنون به ۹ هزار و ۵۵۰ نفر رسیده است.
کد خبر: ۹۹۶۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۸ 25 September 2021

مردم استان همچنان پروتکل های بهداشتی کرونایی را رعایت کنند

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت : طی شبانه روز گذشته ۱۵ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه در سمنان بستری شدند و با این حساب از ابتدای شروع پاندومی کرونا در مجموع تعداد بیماران بستری تاکنون به ۹ هزار و ۵۵۰ نفر رسیده است.

وی بیان کرد :خوشبختانه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلابه کووید ۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه به هشت هزار و ۳۴۵ نفر رسیده است ولی از مردم انتظار می‌رود همچنان ماسک زدن را انجام دهند تا از بروز و شیوع بیشتر کرونا جلوگیری شود.

نوید دانایی ادامه داد :از ابتدای بروز و شیوع کرونا تاکنون ۴۲ هزار و ۳۶۹ مورد مثبت بیماری بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی در مجموعه تحت پوشش دانشگاه شناسایی‌شده است و در همین رابطه رعایت شرایط قرنطینه می‌تواند تعداد مبتلایان را کاهش دهد لذا از کسانی که تست سی. پی. آر آن‌ها مثبت اعلام‌شده انتظار می‌رود دور بودن از جمع را رعایت کنند

دانایی همچنین در خاتمه گفت : تا واکسیناسیون کامل همه گروه‌ها مردم باید پروتکل‌های بهداشتی را به‌دقت رعایت کرده و از حضور در تجمع‌ها پرهیز کنند.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار