رئیس گروه جهادی ملی ۷۲ خوان احسان حسینی:
رئیس گروه جهادی ملی ۷۲ خوان احسان حسینی از افتتاح موکب ملی «نذرواره حسینی» بزرگ‌ترین مرکز نیکوکاری کشور خبر داد و گفت: سوریه، لبنان و عراق مقصد جدید گروه جهادی این نذرواره است.
کد خبر: ۹۹۶۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶ 25 September 2021

موکب ملی «نذرواره حسینی» بزرگ‌ترین مرکز نیکوکاری کشور افتتاح شد

 

به گزارش تابناک سمنان ابراهیم امیر آبادیان ضمن بیان اینکه پنل مدیریتی و موکب ملی «نذرواره حسینی» به عنوان بزرگ‌ترین مرکز نیکوکاری کشور افتتاح‌شده است، ابراز داشت: بعد از اجراشدن این طرح در ۷۲ شهر ایران، سوریه، لبنان و عراق مقصد جدید گروه جهادی ملی حسینی خواهد بود.

وی ضمن بیان اینکه پخت ۷۲ دیگ غذای نذری از سال ۹۳ برای استان سمنان در امیریه دامغان آغاز شد، افزود: این اقدام طی سال‌های اولیه برای شش شهر در سطح استان سمنان به اجرا درآمد.

رئیس گروه جهادی ملی ۷۲ خوان احسان حسینی حفظ شعائر مذهبی و تقویت روحیه شهادت و گره خوردن هر دیگ به نام یکی از شهدای کربلا را از اهداف این گروه برشمرد و ابراز داشت: این گروه در شرایط بحرانی مانند سیل زلزله در کمتر از چند دقیقه آمادگی پخت هزاران غذا برای کمک‌رسانی به مردم را دارد.

امیر آبادیان با اشاره به برنامه‌های اجراشده در سالروز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: این گروه طی سال گذشته و در سالگرد این بزرگ‌مرد تاریخ در استان‌های مشهد، اهواز، تهران و کرمان ۷۲ دیگ غذای نذری پخت و بین عزاداران توزیع کرده است.

وی بابیان اینکه اجرای این طرح با بهره‌مندی و استفاده از ظرفیت تکایا، هیئت‌های مذهبی، نذرهای مردم، مراکز نیکوکاری، موکب‌ها و گروه‌های جهادی انجام می‌شود، افزود: دریکی از روزهای دهه محرم این هیئت‌ها ۷۲ دیگ غذای نذری پخت و بین عزاداران توزیع می‌کنند.

رئیس گروه جهادی ملی ۷۲ خوان احسان حسینی بابیان اینکه این گروه در آئین‌ها و مناسبت‌هایی، چون عید قربان، غدیر، ماه مبارک رمضان، ایام فاطمیه و غیره به صورت جهادی آمادگی پخت هزاران غذا را دارد، اضافه کرد: در شرایط بحرانی مانند سیل، زلزله و سایر حوادث نیز این گروه ناجی نیازمندان و مردم است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار