رئیس اداره راهبری شغلی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان گفت: سامانه موکب اشتغال محرومان به منظور رفع فقر و ایجاد اشتغال پایدار با استفاده از ظرفیت‌های جامعه اسلامی، اقدام به برپایی موکب الکترونیکی "emookeb.ir" کرده است.
کد خبر: ۹۹۶۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸ 27 September 2021
 


به گزارش تابناک سمنان  مجید شریفی رئیس اداره راهبری شغلی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان با بیان اینکه سامانه موکب اشتغال محرومان، برگرفته از فرهنگ امام حسین (ع) و اربعین است ابراز داشت: در این سامانه ۱۲ نوع خدمت در حوزه‌هایی مانند آموزش، کاریابی، مشاوره و ارائه ایده کسب و کار ارائه می‌شود.

او افزود: از ابتدای فعالیت این سامانه در استان سمنان بیش از ۱۶۰ نفر خادم درسطح استان در حوزه هایی، چون آموزش، تامین مواد اولیه، کاریابی و استخدام اعلام امادگی کرده و بیش از ۴۷۰ مورد خدمت به نیازمندان در حوزه اشتغال صورت گرفته است.

رئیس اداره راهبری شغلی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان گفت: این سامانه با هدف مردمی کردن فعالیت‌های کسب و کار، توسعه فرهنگ عدالت اجتماعی و کمک به هم نوع و استفاده از ظرفیت‌های مردمی در راستای ایجاد شغل از ابتدای سال ۱۴۰۰ شروع به فعالیت کرده است و استان سمنان به عنوان یکی از استان‌های پیشرو در این حوزه اقدام به برپایی موکب فیزیکی اشتغال برای اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در سطح گسترده کرده است.

شریفی بیان کرد: در این سامانه هر فرد، ارگان و نهاد و سازمانی می‌تواند در مسیر تفکر امام حسین (ع) گام بردارد و برای اشتغال زایی محرومان هرخدمت که از دستش برمی‌آید انجام دهد.

او ابراز داشت: خدمت گیرندگان که از سمت مراجع دارای صلاحیت مانند کمیته امداد امام خمینی (ره) و مراکز نیکوکاری شناسایی می‌شوند، نیازمندی آن‌ها توسط خادمین تایید می‌گردد.

رئیس اداره راهبری شغلی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان گفت: موکب اشتغال محرومان استان سمنان تا هفتم مهر ماه هر روز از ساعت ۱۷ الی ۲۱ پذیرای مراجعه کنندگان در پارک موزه دفاع مقدس سمنان است.
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc
مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار