معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه:
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از افتتاح تعدادی اقامتگاه بوم گردی در سطح استان طی روز‌های آینده خبر داد.
کد خبر: ۹۹۷۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳ 28 September 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، علی صابر بااشاره به آغاز هفته گردشگری (۵ تا ۱۲ مهر)، اظهارکرد: باتوجه به تقارن این هفته با ایام ماه حزن و اندوه صفر، در برنامه ریزی برای اجرای برنامه‌ها تلاش شده تا حرمت این ماه نگه داشته شود.

وی افتتاح پنج واحد اقامتگاه بوم گردی در سطح استان را از جمله برنامه‌های این هفته در استان دانست و گفت: با افتتاح این تعداد، جمعا ۴۴ واحد اقامتگاه بوم گردی در سطح استان خواهیم داشت.

به گفته معاون گردشگری استان تا پایان امسال شش واحد اقامتگاه بوم گردی دیگر به این تعداد در سطح استان اضافه می‌شود.

وی در ادامه از برگزاری مسابقه عکاسی از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی استان در هفته گردشگری هم خبرداد و گفت: در این مسابقه علاقمندان به حوزه گردشگری می‌توانند از مناظر فرهنگی، تاریخی و طبیعی استان عکس بگیرند و در این مسابقه شرکت کنند.

صابر با بیان اینکه این مسابقه با همکاری یکی از دفاتر گردشگری استان برگزار می‌شود، گفت: عکس‌های منتخب در این مسابقه در قالب یک نمایشگاه خیابانی در تاق بستان به نمایش در خواهند آمد و به عکاسان برتر هم جوایزی اهداء می‌شود.

وی افتتاح یک دفتر خدمات مسافرتی، برگزاری مسابقه رادیویی گردشگری و برگزاری فم تور یا تور آشناسازی برای خبرنگاران را از دیگر برنامه‌های این هفته در کرمانشاه دانست و گفت: در نظر داریم با برگزاری این مسابقات و فم تور بتوانیم به معرفی و شناسایی بیشتر جاذبه‌های گردشگری استان کمک کنیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار