منصور کیایی؛
تابناک سمنان: احسان منصور کیایی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از آمادگی کامل تمامی ناوگان فعال حمل و نقل جاده‌ای استان برای ارائه خدمات و انتقال زائران اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۹۹۷۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵ 28 September 2021

آمادگی راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس در خدمت‌رسانی به زائرین اربعین حسینی

 

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان بیان کرد :تمامی ناوگان فعال حمل و نقل جاده‌ای استان برای ارائه خدمات و انتقال زائران اربعین حسینی مشارکت و آمادگی کامل دارند و حضور فعال در ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی رسالت این اداره کل و ناوگان حمل و نقل است.

وی ادامه داد: به منظور بررسی وضعیت ایمنی ناوگان مسافری استان بازدیدهای مشترک با هماهنگی پلیس راه از ناوگان اعزامی مسافری انجام شده است.

احسان منصور کیایی ادامه داد : تمامی ظرفیت ناوگان فعال مسافربری جاده‌ای استان سمنان با کمترین هزینه برای انتقال زائران از مرز اختصاص یافته و کلیه تمهیدات برای تردد ایمن زائران اربعین حسینی انجام شده است.

منصور کیایی همچنین در خاتمه افزود : تمامی نکات لازم به رانندگان و مدیران فنی شرکت‌های حمل و نقل مسافر مرتبط با ایمنی و حمل و نقل انجام شده است و علاوه بر این موضوع، تیم‌های نظارتی اداره کل در محورهای مواصلاتی استان بر فعالیت این ناوگان نظارت خواهند داشت.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار