با پرداخت بیش از ۲۴ میلیارد تومان؛
تابناک سمنان: علیرضا خدابنده  معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان گفت: ۶۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان و کارآفرینان با پرداخت ۲۳ میلیارد ۸۲۴ میلیون تومان در نیمه نخست ۱۴۰۰ ایجاد شد.
کد خبر: ۹۹۷۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۹ 28 September 2021

ایجاد ۶۰۰ فرصت شغلی در ۶ ماه توسط کمیته امداد استان سمنان

 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان بیان کرد: دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در سرفصل‌های مهارت‌آموزی، کارآفرینی و حرفه‌آموزی به دانش آموزان از دیگر فعالیت‌های کمیته امداد سمنان براس توسعه اشتغال است.

وی خاطرنشان کرد : در ۶ ماهه سال نخست ۱۴۰۰ تعداد ۶۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان ایجادشد و مددجویان کمیته امداد برای راه‌اندازی طرح‌های اشتغال ۲۳ میلیارد و ۸۲۴ میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی دریافت کردند.

علیرضا خدابنده بعد از اجرایی شدن هر طرح اشتغال نظارت‌های بیش از سه سال با هدف پایداری و در صورت ضرورت اعطای تسهیلات تکمیلی انجام می‌‎شود.

خدابنده عمده مشاغل را در قالب طرح خدماتی، دامپروری، صنایع‌دستی، کشاورزی، فعالیت‌های صنعتی و معدنی برشمرد و گفت: در این مدت یکهزار و ۸۱۱ آموزش مهارتی در قالب آموزش‌های مقدماتی، پایدارسازی و مهارتی به مددجویان ارائه‌شد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان اظهار داشت : ۲۶۲ نفر در این مدت از طریق دفاتر کاریابی استان سمنان به کارفرمایان معرفی و مشغول به کارشدند.

وی در پایان کانون خیرین اشتغال، راهبران شغلی، نظارت، آموزش و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه را از بازو‌های توانمند ایجاد اشتغال مددجویان برشمرد و گفت: یکی از راه‌های مهم توانمندی و خودکفایی مددجویان و رسیدن به استقلال مالی ایجاد اشتغال است.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار