بلوگرانا، کیسه گل اروپایی
بارسلونا در یک شب اروپایی دیگر حرفی برای گفتن نداشت و مقابل میزبانش بنفیکا شکستی سنگین متحمل شد. صبر هواداران از رونالد کومان لبریز شده و باید دید تصمیم سران باشگاه چه خواهد بود.
کد خبر: ۹۹۷۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳ 30 September 2021

به گزارش  تابناک سمنان رونالد کومان ساعات سرنوشت سازی را زندگی می کند. هیئت مدیره بارسلونا و در راس آنها خوان لاپورتا بدون شک در حال بررسی وضعیت مرد هلندی هستند تا مشخص شود که آیا او می‌تواند در دیدار روز شنبه مقابل اتلتیکو روی نیمکت بارسلونا بنشیند یا خیر. 

بارسلونا در یک شب کابوس وار دیگر لیگ قهرمانان با نتیجه سنگین 3-0 به بنفیکا باخت تا در دو بازی برگزار شده از دور گروهی شش گل دریافت کرده باشد. افتضاح اول دو هفته پیش در نوکمپ رقم خورد جایی که بارسا برابر بایرن مونیخ حرفی برای گفتن نداشت و نه تنها نتوانست باخت 8 گله آگوست 2020 را جبران کند که سه گل نیز دریافت کرد.

 
 

آبی اناری ها سپس در لالیگا به دو تساوی متوالی برابر گرانادا و کادیز دست یافتند. پس از توقف در زمین کادیز بود که زمزمه های اخراج کومان قوت گرفت.

بارسا از بازی مقابل کادیز 100 درصد برد می خواست ولی در نهایت بدون گل متوقف شد. رونالد کومان در نشست خبری قبل از مسابقه، تنها به خواندن یک بیانیه اکتفا کرد و بار دیگر گفت که نباید از تیم او توقع قهرمانی داشت. کومان معتقد است کسب سهمیه نیز یک موفقیت است در حالی که نه خوان لاپورتا و نه کاپیتان های تیم موافق او نیستند. هواداران نیز از بارسا تنها توقع قهرمانی دارند.

 

 

 

 

در حالی که گفته می شد ژاوی یا روبرتو مارنیتز جانشین او خواهند شد ولی لاپورتا اعلام کرد که نیمکت تعییر نخواهد کرد و کومان برابر لوانته نیز مربی بارسا خواهد بود. مرد هلندی روز بازی با لوانته به دلیل اخراج در بازی برابر کادیز روی سکوها بود و بارسا در غیاب او 3-0 برنده شد. نمایش قابل قبول و هجومی بارسا موجی از امیدواری را میان دوست دارن بارسا ایجاد کرد و به نظر می رسید با ادامه همین روند، کومان حداقل تا زمستان ابقا خواهد شد ولی امشب همه چیز متفاوت بود.

 

 

 

 

بارسا در همان دقیقه 2 بازی بود که از میزبانش بنفیکا عقب افتاد.داروین نونیز زننده این گل بود. دقیقه 33 کومان با تصمیمی عجیب، جرارد پیکه را بیرون کشید و گاوی 17 ساله را به خط عافبک اضافه کرد. تغییری که اصلا جواب نداد و بارسا در نیمه دوم دو گل دیگر هم دریافت کرد. داروین نونیز و رافا سیلوا بر تیره روزی های بارسا اضافه کردند و این تیم بازی را نیز به دلیل اخراح ارلیگ گاسیا 10 نفره به اتمام رساند.

پس از دو بازی بارسا با صفر امتیاز در قعر گروه قرار دارد و در دو بازی پیش رو باید به مصاف دیناموکیف برود. هر نتیجه ای غیر از پیروزی در این دو بازی کار بارسا برای صعود به یک هشتم نهایی را بسیار دشوار خواهد کرد و شاید بارسا پس از سال ها از صعود بازماند که حکم به افتضاح تاریخی را خواهد داشت.

 

 

 

 

همچنین شنبه بارسا در وندامتورپولیتانو میهمان اتلتیکو است در حالی که شاید کومان هرگز فرصت این را پیدا نکند تا در این بازی بزرگ نیز سرمربی بارسا باشد. خوان لاپورتا هفته پیش گفته بود .که صبر او حدی دارد، این صبوری را باید پایان یافته تلقی کرد؟

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار