نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی و رییس کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامی طی اطلاعیه‌ای ضمن تجلیل از خدمات سه ساله علیرضا آشناگر در جایگاه عالی‌ترین مقام اجرایی استان، انتصاب سیدمحمدرضا هاشمی استاندار جدید سمنان را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۹۷۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴ 30 September 2021
تجلیل نماینده شاهرود از خدمات سه ساله آشناگر


‍ دکتر خانی نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی ضمن قدر شناسی از تلاش علیرضا آشناگر در سمت استاندار سمنان و تبریک انتصاب سید محمدرضا هاشمی استاندار جدید سمنان، خواستار توجه بیش از پیش به مناطق محروم و خصوصا شرق استان شد.

به گزارش تابناک سمنان در پیام این نماینده مجلس آمده است:

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد و عرض تسلیت به مناسبت اربعین حسینی و فرارسیدن ایام حزن انگیز ماه صفر، ماه رحلت رسول مهربانی‌ها و سفیر محبت

اینک که پس از ماه‌ها تلاش و کوشش جناب آقای آشناگر در سمت استاندار سمنان، شاهد پایان یافتن خدمت خالصانه ایشان هستیم، اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از تدابیر ایشان، فرصت را غنیمت شمرده و از این تریبون، آرزوی ثبت و درج زحماتشان در کارنامه اعمالشان را از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.
از اینکه ایشان مدتی از بهترین سال‌های عمر خویش را در کنف الطاف خاصه‌ی الهی درکسوت استاندار سمنان به انجام وظیفه در این خطه از سرزمین ایران عزیز پرداخته اند، به نوبه خود و به نیابت از مردم بصیر شهرستان‌های شاهرود و میامی مراتب تقدیر و تشکر خود را ابراز می‌نمایم.
اما اینک که در آستانه شروع بکار دولت سیزدهم، تقدیر الهی، توفیق خدمت گزاری به مردم نجیب استان را به جناب آقای سیدمحمدرضا هاشمی ارزانی داشته است، ضمن تبریک به ایشان، انتظار می‌رود تا در راستای توسعه و پیشرفت همه جانبه‌ی استان خاصه شرق مظلوم و مناطق محروم و کم برخوردار، نهایت اهتمام خود را بکار گیرند.
بی تردید با شناختی که از استاندار جدید داریم انتظار میرود تا با روحیه‌ای جهادی و انقلابی، تمام همّ و غم خود را معطوف به مشکلات مردم استان نموده و موجبات رتق و فتق معضلات، موانع تولید و توسعه همه جانبه استان را مدنظر خویش داشته و بدینوسیله، تحقق شعار‌های دولت دکتر رییسی را رقم بزنند.
از اینکه بواسطه عدم حضور در ایران اسلامی، فرصت دیدار چهره به چهره با خادمان ملت را نداشم، پوزش طلبیده و برای یکایک شما خادمین مردم، آرزوی توفیق روزافزون را مسئلت می‌نمایم. باشد که تلاش‌های ما مسئولین، توشه‌ای برای آخرتمان محسوب و در کارنامه اعمالمان ثبت و درج شود.

هر آن کس خدمت جانان به جان کرد

به گیتی نام خود را جاودان کرد

والسلام علی من التبع الهدی

علی اصغرخانی نماینده مردم بصیر شهرستان‌های شاهرود و میامی و رییس کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامی
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا
مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار