امام جمعه سمنان :
تابناک سمنان: حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده، ولی فقیه در استان سمنان عدالت محوری و فساد ستیزی را از مهم‌ترین اولویت‌های ریاست جمهوری عنوان کرد و گفت: توقع داریم این امر مهم مورد توجه استاندار جدید سمنان نیز باشد.
کد خبر: ۹۹۷۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰ 30 September 2021

عدالت محوری و فساد ستیزی ؛اولویت هایی که باید مورد توجه استاندار باشد

 

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بیان کرد :استان سمنان استانی واحد و منسجم است و مسئولان باید نگاهی عدالت محور به سراسر استان سمنان از شرق تا غرب آن داشته باشند و نباید تنها جلب رضایت عده‌ای خاص مدنظر باشد.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی ادامه داد:استاندار سمنان باید جلب رضایت عمومی و اعتماد مردم را به صورت حداکثری مورد توجه خود قرار دهد و همچنین از زحمات سه‌ساله علیرضا آشناگر استاندار سابق سمنان که خدمات را در این مدت ارائه کردند، تشکر می‌کنیم.

حجت‌الاسلام مطیعی در مورد انتصاب سید محمدرضا هاشمی به‌عنوان استاندار جدید سمنان نیز گفت: ایشان از سوابق درخشانی برخوردار هستند و انشاء الله ایشان در دولت انقلابی و مردم آیت‌الله رئیسی بتوانند اهداف ریاست جمهوری را به خوبی محقق کنند.

امام جمعه سمنان به استاندار جدید سمنان خطاب کرد: به ایشان به‌عنوان نماینده دولت در استان اعلام می‌کنم که بنای نیرو‌های انقلابی بر همکاری، هماهنگی و هم‌افزایی برای خدمت به مردم خواهیم داشت.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان 
Email: semnantabnak@gmail.com
 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار