در آیین معرفی استاندار سمنان؛
تابناک سمنان : سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان با اشاره به رویکرد خود در پیشبرد امور این استان، گفت: ژن من کار جهادی، ولایی و انقلابی و حرکت در مسیر ولایت است.
کد خبر: ۹۹۷۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷ 30 September 2021

از فرمانداری مشهد تا استانداری در سمنان / هاشمی: ژن من کار جهادی، ولایی و انقلابی است

 

 

استاندار جدید سمنان بیان کرد : خدمت به مردم با کار جهادی سرمشق من به عنوان استاندار سمنان خواهد بود.

وی با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب در آبان ۱۳۸۵ به استان سمنان ، گفت : رهبر معظم انقلاب برای مردم این استان صفاتی مانند خلقیات و صفات خوب برشمردند و به استعداد‌های دانشگاهی، کشاورزی، صنعتی، اقلیمی و گردشگری اشاره کردند.

سیدمحمدرضا هاشمی اظهار داشت: خودم را سرباز انقلاب می‌دانم و از نیرو‌های انقلابی برای پیشبرد امور اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی بهره می‌برم و همچنین استان سمنان ظرفیت‌های متنوعی برای توسعه دارد و در این راستا در اولین فرصت برنامه‌های خود را برای توسعه این حوزه برای مردم بازگو خواهم کرد.

هاشمی با اشاره به استعداد غرب تا شرق استان سمنان گفت: از این استعداد‌ها با صمیمیت، مهربانی و همدلی بهره گیری خواهد شد تا بتوانیم خادم خوبی برای مردم باشیم.

استاندار سمنان همچنین افزود: سمنان استانی در معبر زائران حضرت ثامن الائمه (ع) است و برنامه ریزی برای ماندگاری زائران عبوری در استان راهبردی مناسب برای توسعه گردشگری است.

هاشمی همچنین در پایان از خدمات شایسته نیرو‌های حوزه بهداشت و درمان در دوران شیوع کرونا در این استان قدردانی کرد و گفت: بهترین راه مقابله با آمریکا و راهکار حل مشکلات مردم‌داری است.


لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار