امام جمعه میامی:
امام جمعه میامی با بیان اینکه ایران دیگر معطل برجام نخواهد ماند و فعالیت‌های خود را تداوم می‌بخشد، گفت: بازگشت به برجام فقط با لغو همه تحریم‌ها میسر است.
کد خبر: ۹۹۷۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹ 01 October 2021

ایران معطل برجام نخواهد ماند/ هشدار جدی به باکو

 

به گزارش تابناک سمنان حجت‌الاسلام قربانعلی صفایی پور در خطبه‌های دومین نماز جمعه پاییز ۱۴۰۰ میامی به میزبانی مسجد جامع این شهر با بیان اینکه ایران دیگر معطل برجام نخواهد ماند، بیان داشت: فعالیت‌های هسته‌ای ایران اسلامی صلح‌آمیز است در نتیجه نیاز نیست که آن را معطل کنیم.

وی با بیان اینکه ایران نباید معطل تصمیمات زیاده خواهی آمریکا و اروپا بماند، افزود: بازگشت به برجام فقط با لغو تمام تحریم‌های ظالمانه میسر خواهد بود و این موضع اصلی ایران اسلامی است.

نیاز به مدیرانی داریم که بین مردم حضور یابند

امام جمعه میامی همچنین با هشدار جدی به دولت باکو به واسطه مسائل منطقه‌ای و صحبت‌های رئیس جمهور این کشور درباره ایران، گفت: دولت باکو مراقب باشد در آتش فتنه‌های دشمنان خود گرفتار نشود، ایران با صبر و خویشتنداری و با حفظ آرامش و ارتباط با همسایگان همه مسائل منطقه‌ای را زیر نظر دارد و اقتدار ما نیز در تمام منطقه و دنیا زبانزد است.

صفایی پور در ادامه به روی کار آمدن استاندار جدید سمنان و همچنین ضرورت خدمت رسانی به مردم نیز اشاره کرد و با برشمردن شاخصه‌های حکومت نبوی ابراز داشت: درخشان‌ترین حکومت در تاریخ دوران ۱۰ ساله پیامبر (ص) در مدینه بود که ایمان و معنویت، علم و معرفت، قسط و عدل، اقتدار و عزتمندی، صلاح اخلاقی و رفتاری و… از ویژگی‌های آن در آن محسوب می‌شود که امروز نیز بعد از ۱۴ قرن باید الگوی مسئولان نظام اسلامی ما باشد.

وی با بیان اینکه استاندار سمنان باید ظرفیت‌های میامی برای تولید و اشتغال را احصا کند، ابراز داشت: می‌بایست در انتصابات به گونه‌ای رفتار شود که افراد شایسته و توانمند در سطوح محلی حضور یابند تا بتوانیم شاهد رفع مشکلات مردم باشیم.

امام جمعه میامی تاکید کرد: امروز نیاز به مسئولانی داریم که مانند رئیس جمهور خود در بین مردم حضور و مشکلات را پیگیری کنند نه اینکه پشت میز نشین باشند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار