امام جمعه رویان:
امام جمعه رویان با بیان اینکه بازی تکراری آمریکا، اروپا و آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای در قبال ایران نخ نما شده است، گفت: موضع ایران لغو تمام تحریم‌ها است.
کد خبر: ۹۹۷۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱ 01 October 2021

بازی غرب در قبال فعالیت هسته‌ای ایران یک نخ نما شده است

 

به گزارش تابناک سمنان حجت‌الاسلام عباس معصومی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رویان به میزبانی مسجد جامع این شهر با بیان اینکه بازی تکراری آمریکا، اروپا و آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای نخ نما است، بیان کرد: علیرغم ۱۶ گزارش آژانس مبنی بر عدم انحراف تولیدات انرژی هسته‌ای ایران نسبت به فعالیت‌های صلح‌آمیز همچنان هر از گاهی شاهد بهانه‌های واهی از سوی غرب هستیم.

وی با اشاره به خیز تهاجمی مدیریت شده جمعی بر علیه ایران، افزود:

ادعاهای بی اساس و بی منطق رافائل گروسی که با صحبت‌های کاخ سفید علیه فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای ایران همراه است، نه تنها مشکلی را حل نکرده بلکه برای هر دو طرف مشکل‌آفرین نیز محسوب می‌شود.

امام جمعه رویان با بیان اینکه امروز تشکیک به مرکز ساخت قطعات سانتریفیوژ کرج می‌شود و فردا به کارخانجات کبریت سازی ما نیز شک می‌کنند، بیان داشت: در زمینه مذاکرات، موضع ایران اسلامی همان است که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بیان شد یعنی رفع کامل همه تحریم‌ها که ایران اسلامی بر آن پافشاری می‌کند.

معصومی در دیگر بخش سخنان خود با اشاره به دستاوردهای دولت سیزدهم، بیان کرد: عملیات مبادلات اقتصادی با سایر کشورها بدون استفاده از دلار و با پول متداول همان کشورها یکی از مهم‌ترین دستاوردهای اقتصادی دولت محسوب می‌شود.

وی از آغاز عملیات اجرایی خط راه آهن شلمچه به بصره به مثابه یک حرکت پر خیر و برکت در راستای روابط ایران و عراق اشاره کرد و افزود: این خط ریلی می‌تواند در امور اقتصادی و تجاری نقش مهم و حیاتی داشته باشد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار