پایان جنجالی یک شادی گل
لوئیس سوارز امشب گل دوم اتلتیکو را وارد دروازه تیم سابقش بارسلونا کرد و واکنش جالبی نیز پس از ثبت گل داشت. او ابتدا عذرخواهی کرد و سپس پیغامی مستقیم برای کومان فرستاد.
کد خبر: ۹۹۸۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۸ 03 October 2021

به گزارش تابناک سمنان در تابستان سال گذشته بود که لوئیس سوارز بعد از گذراندن سال های فوق العاده در بارسلونا و کسب تمام عناوین ممکن با این تیم به تلخ ترین شکل ممکن باشگاه کاتالانی را ترک کرد؛ جایی که بعد از روی کار آمدن رونالد کومان، سرمربی هلندی بی نیازی خود را نسبت به این بازیکن اعلام کرد و نهایتاً سوارز راهی اتلتیکو مادرید شد.

 

سوارز در همان فصل اول حضور خود در ترکیب اتلتیکو مادرید نشان داد که بارسلونا چه اشتباه بزرگی را در رابطه با او مرتکب شده است چرا که این ستاره اروگوئه ای موفق شد با نمایش های درخشان خود در جمع شاگردان دیه گو سیمئونه یکی از دلایل قهرمانی آنها در فصل گذشته لالیگا لقب بگیرد.

او سال گذشته در بازی رفت اتلتیکو و بارسا در وندا که با برتری 1-0 روخی بلانکو همراه بود حضور نداشت ولی در بازی برگشت در نوکمپ به میدان رفت و در دیداری که مساوی شد، نتوانست گلی به ثمر برساند.

 

 

 

امشب دو تیم اتلتیکو مادرید و بارسلونا در واندا متروپولیتانو به مصاف یکدیگر رفته اند که این بازی تا پایان نیمه اول با دو گل به سود تیم سیمئونه به پایان رسیده است. گل دوم اتلتیکو توسط لوئیس سوارز در دقیقه 44 به ثمر رسید؛ جایی که ستاره اروگوئه ای روی پاس فوق‌العاده توماس لمار و با ضربه ای دقیق دروازه تیم سابق خود را باز کرد و همانطور که وعده داده بود نیز بعد از گلزنی هیچ خوشحالی خاصی از خود به نمایش نگذاشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

او دو روز قبل از بازی به اسپورت گفته بود:«همه توانم را شنبه می گذارم تا گل بزنم و به اتلتیکو برای کسب پیروزی کمک کنم ولی برای بارسا احترام زیادی قائلم و اگر گل بزنم، هرگز خوشحالی نخواهم کرد. به هم تیمی هایم نیز گفته ام بارسا را نباید دست کم بگیرند. این تیم پر از بازیکنان مستعد است و اگر فضا بدهیم، می توانند به ما ضربه بزنند.»

این چهارمین گل سوارز در لالیگا بود. او حالا به هر 31 تیمی که در لالیگا برابرشان به میدان رفته توانسته گل بزند.

 

 

 

 

 

 

 

 

ژست پایانی لوئیس سوارز را بسیاری کنایه مستقیم او به رونالد کومان تعبیر کرده اند. مربی هلندی که سوارز از او بسیار دلخور است و اعتقاد دارد سال گذشته با یک تماس تلفنی یک دقیقه ای خبر اخراجش را به وی داد و از آن به عنوان نوعی بی احترامی یاد کرد. در شبی که کومان روی سکوها تلفنی در ارتباط با دستیارانش است، سوارز با ژست گلزنی خود برای او پیغامی ویژه داشت.

 

 

 

 

 

لوئیس سوارز دقیقه 72 بازی جای خود را به آنتوان گریزمان داد و شانس اینکه گلی دیگر به بارسا بزند را پیدا نکرد. اتلتیکو نیز در نهایت با همان دو گل برنده بازی شد و لوئیس سوارز در پایان بازی و در واکنش به شادی گل خود گفت:« می دانستم که اگر گل بزنم، باید عذرخواهی کنم. به احترام بارسا و هوادارانش و نیز دوستانی که در این تیم دارم، نمی خواستم خوشحالی کنم.

ژست تلفنی پس از گلزنی؟ این حرکت کنایه به کومان نبود. برای دوستان و آشنایانی بود که شماره شان را دارم و نیز برای فرزندانم. در واقع یک نوع شوخی بود.»

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار