ناگلزمان ایمگونه سر کار می رود؛
تصویر اخیر رفتن یولیان ناگلزمان به تمرینات بایرن مونیخ با اسکیت برد خبرساز شده است.
کد خبر: ۹۹۸۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۰ 03 October 2021

به گزارش تابناک سمنان یولیان ناگلزمان چند روز قبل مسیر محل اقامت خود تا کمپ تمرینی بایرن مونیخ را با اسکیت برد طی کرده و تصاویر او مورد توجه هواداران فوتبال قرار گرفت. یولیان ناگلزمان علاقه زیادی به خرید ماشین های جدید، دوچرخه، موتور سیکلت و اسکیت برد داشته و هر از چندگاهی مدل جدیدی را انتخاب می کند. این اسکیت که ریموت دار و اتومات است، جدیدترین محصل مورد استفاده این سرمربی جوان و آلمانی محسوب می شود.

 

 

همچنین ناگلزمن صاحب چهار دوچرخه بوده و علاقه زیادی به دوچرخه کوهستانی S-Works Levo Gen3 و دوچرخه مسابقه ای S-Works Roubaix دارد. در اوقات فراغت، ناگلزمان با دوچرخه کوهستانی خود در مسسیر ایزار حرکت کرده و این ورزش لذت لذت می برد. رویای او عبور از کوه های آلپ با دوچرخه کوهستانی و تماشای منظره های سرسبز و فوق العادخ است. ناگلزمان در این رابطه گفت: "در واقع من همه چیزهایی که برای لذت بردن از رانندگی لازم است را دارم، به جز زمان کافی."

 
 

 

این سرمربی آلمان در دوران حضور در لایپزیش بارها با اسکیت برد خود راهی تمرینات شده و هواداران را شگفت زده می کرد. ناگلزمان چندی قبل در این رابطه گفت: "هر وقت در خیابات کار دارم با اسکیت می روم. گاهی می بینم که هواداران می خندند و شاید تصور نمی کنند که سرمربی تیم محبوب شان از اسکیت برای عبور و مرور استفاده می کند. اما من از خندیدن و خوشحالی مردم خوشحال می شوم.

 

 

زیرا اینگونه آنها تصور می کنند ناگلزمان نیز یک انسان عادی بوده و مانند افراد جامعه زندگی می کند. همچنین علاقه زیادی به هدایت موتور سیکلت دارم اما من تند نمی رانم، زیرا پدر یک خانواده هستم و زندگی خودم هم برایم بسیار ارزشمند است."

 

 

یولیان ناگلزمان سمت راست آئودی خود را در پایان ماه ژوئیه تحویل گرفت؛ خودرویی با موتور با قدرت 600 اسب بخار رقمی در حدود 205 هزار یورو. او خودروی جدید خود را در پیست نوئبورگ آزمایش کرد.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار