مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود با بیان این که سهمیه نفت سفید روستاییان محروم از لوله کشی گاز استان سمنان آماده توزیع است گفت: مراجعه تدریجی مردم برای جلوگیری از ازدحام مقابل مراکز توزیع ضروری است.
کد خبر: ۹۹۸۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹ 03 October 2021

نفت سفید روستاییان استان سمنان آماده توزیع است

 

به گزارش تابناک سمنان علی اکبر عربعامری  افزود: باتوجه به تعداد خانوار و شرایط آب و هوایی مناطق مختلف استان سمنان ، از ۲۵۰ تا ۵۰۰لیتر سهمیه نفت سفید تعیین شده که برای جلوگیری از ازدحام آخر هر ماه  در مقابل مراکز توزیع، مهلت دریافت  ۴۵ روز  اعلام شده است.

به گفته وی ، پیش از این مهلت دریافت سهمیه نفت سفید یک ماه بود.

عربعامری با بیان این که  نیمه نخست فصل پاییز ۶هزار و ۸۶۳ خانوار استان سمنان نفت سفید دریافت خواهند کرد ، ادامه داد: سال گذشته هشت میلیون لیتر نفت سفید دراین استان بین خانوارهای مناطق محروم از گاز طبیعی توزیع شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود گفت: ۶۵ درصد این میزان سهمیه نفت سفید را مردم روستاهای شهرستان های شاهرود و میامی  که فاقد گاز طبیعی هستند  مصرف می کنند و بقیه آن در شهرهای سراسر استان سمنان که این شرایط را دارند استفاده می شود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته چهار میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر نفت سفید در شهرستان شاهرود توزیع شد  ، ادامه داد : بیشترین مصرف این سهمیه در استان سمنان  به ترتیب در شهرستان های شاهرود، مهدی شهر ،دامغان و میامی است.

به گفته وی ، بقیه مصرف سهمیه نفت سفید در شهرستان های استان سمنان که زیر ۲۰۰ خانوار هستند اختصاص دارد.

وی با اشاره به اینکه مردم مناطق استان سمنان که از نعمت گاز طبیعی برخوردار نیستند می توانند بدون نگرانی از سهمیه نفت سفید خانوار بهره مند شوند ، تاکید کرد: خانوارهایی که در سامانه صدف ثبت نام کرده اند سهمیه نفت آنها در کارت سرپرستان خانوار از ابتدای مهرماه اختصاص یافته است.

به گفته وی ،۹۵توزیع کننده مجاز نفت سفید در  استان سمنان فعالیت دارند و مردم می توانند  تا پایان فصل سرما از سهمیه های ۴۵ روزه  خود استفاده کنند.

عربعامری افزود: چهارسیلندر گاز مایع بصورت ماهیانه برای هر خانوار در کارت های سرپرستان خانوار اختصاص یافته است.

به گفته وی ،در صورت استفاده از آن  می توانند از طریق بستر الکترونیکی و کارت های بانکی به افزایش تعداد کپسول های گاز مایع  مورد نیاز  اقدام کنند.

وی تصریح کرد: پارسال بیش از ۹۸۵ میلیون و  ۹۵ هزار لیتر انواع فرآورده‌های نفتی شامل بنزین، نفتگاز، نفت‌کوره و نفت سفید در استان عرضه ‌شد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود گفت: پارسال به صورت میانگین روزانه ۲ میلیون و ۱۳۶ هزار لیتر انواع نفت‌گاز در استان سمنان عرضه و فروخته شد.
۴۲ باب جایگاه سوختگیری سی‌ان‌جی و ٧۴ جایگاه عرضه بنزین و نفتگاز در استان سمنان فعال است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار