مدیرکل بهزیستی استان سمنان:
 مدیرکل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه ۹ مرکز نگهداری سالمند در استان وجود دارد، گفت: پنج مرکز از این تعداد به صورت روزانه و مابقی شبانه روزی فعال هستند.
کد خبر: ۹۹۸۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲ 03 October 2021
۹ مرکز نگهداری سالمند در استان سمنان وجود دارد


به گزارش تابناک سمنان علیرضا ایزدپور در حاشیه بازدید استاندار سمنان از یک مرکز نگهداری سالمندان در سمنان با بیان اینکه اولویت ما راه اندازی مراکز شبانه روزی سالمندان در سطح استان برای خدمات رسانی بیشتر و بهتر است، ابراز کرد: نگهداری از سالمندان به مثابه یک رسالت در سطح استان با همراهی متخصصان و کارشناسان صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر پنج مرکز نگهداری سالمندان روزانه و چهار مرکز شبانه روزی در سطح استان فعالیت دارند، ابراز کرد: مجموعاً ۹ مرکز نگهداری سالمند در سطح استان فعال است.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه سه هزار و ۴۰۰ سالمند در استان از ما خدمات دریافت می‌کنند، ابراز کرد: در حال حاضر یک هزار و ۲۰۰ سالمند مستمری بگیر در سطح استان خدمات رسانی می‌شوند.

ایزدپور با بیان اینکه تلاش داشتیم تا عزیزان سالمند بیشتری را در مراکز شبانه روزی از بیماری کرونا حفظ کنیم، افزود: بالغ بر ۱۰ درصد جمعیت استان بالای ۶۰ سال سن دارند و رتبه کشوری نهم را دارا هستیم.
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر
مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار