از حرف لئوناردو ناراحت شدم
کیلیان امباپه پس از چند ماه سکوت خود را شکست و فاش ساخت که رسما از پی اس جی درخواست جدایی کرده بود و قصد تمدید هم ندارد.
کد خبر: ۹۹۸۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷ 04 October 2021

به گزارش تابناک سمنان  انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید در تابستان امسال عملی نشد و پی اس جی حتی حاضر به پاسخگویی به پیشنهادات رئال مادرید هم نبود.

رئال تا 200 میلیون یورو نیز به پی اس جی پیشنهاد داد ولی هیچکدام باعث نشدند تا باشگاه متمول پاریسی وسوسه شود. بازی برای رئال رویای کودکی امباپه است ولی ستاره فرانسوی حالا باید در مقابل فشار باشگاه در مقابل تمدید چند ماه دیگر هم تحمل کند و از ژانویه بدون مشکل با رئال وارد مذاکره شود که البته کار ساده ای نخواهد بود.

 

 

 
 

فقط یک سال از قرارداد کیلیان امباپه با پاریس باقی مانده و باید دید آیا این بازیکن قرارداد خود را با پاری سن ژرمن تمدید می کند و یا در تابستان سال بعد به صورت رایگان راهی رئال مادرید خواهد شد.

 

 

 

 

امباپه در تمام طول تابستان و در بحبوحه شایعات همواره ترجیح داد سکوت کند و حرفی نزند ولی رسانه های اسپانیایی نزدیک به رئال با اطمینان خبر از تمایل او به جدایی می دادند. اینکه توافق او و رئال تمام شده است و تنها به رضایت پی اس جی نیاز بود. ناصر الخلیفی مدیر پی اس جی خشمگین از پیشنهاد روزهای پایانی رئال مادرید، ترجیح داد غرور باشگاه را حفظ کرده و حاضر به مذاکره نشود. او اطمینان داده است که امباپه قراردادش را تمدید خواهد کرد و مصاحبه امروز ستاره فرانسوی با رادیو "RMC" قطعا باب میل او نیست.

 

امباپه پس از چندین ماه سکوت خود را شکست و در مورد اتفاقات جنجالی تابستان گفت:« اواخر ماه جولای بود که به باشگاه گفتم که قصد جدایی دارم، نمی خواهم تمدید کنم و اینکه مقدمات انتقالم را فراهم کنند. هدفم این بود که زودتر از خواسته ام مطلع شوند تا بتوانند به دنبال جایگزینی باکیفیت باشند. می خواستم از پول حاصل از انتقالم کار راحتی برای جذب بازیکن جدید داشته باشند.»

 

 

 

 

امباپه ادامه داد:« 4 سال در پی اس جی بازی کرده ام و همیشه خوشحال بوده ام و هنوز نیز هستم. گفتم که زودتر به سران باشگاه اطلاع دادم که می خواهم بروم تا زمان کافی برای تصمیم گیری داشته باشند. دوست داشتم با جدایی ام باشگاه از لحاظ مالی سود کند. در هر صورت به تصمیم باشگاه احترام گذاشتم و گفتم که اگر تمایلی به جدایی ام ندارید، می مانم.»

 

 

 

 

شایعات اختلاف با لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه:« شایعات زیاد بود. می گفتند که شش یا هفت پیشنهاد تمدید را رد کردم و اینکه نمی خواستم با لئوناردو حرف بزنم. این ابدا درست نبود. البته شخصا از اینکه او گفت هفته پایانی از خواسته جدایی ام مطلع شده ناراحت شدم چون من اواخر جولای گفته بودم که قصد جدایی دارم. موضعم روشن و هدفم رفتن به باشگاه دیگر بود. به اندازه کافی هم این مساله را زود اعلام کردم.»

 

مصاحبه کامل امباپه قرار است فردا منتشر شد.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار