در تابستان امسال؛
تابناک سمنان: مظفر محمدخانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: جمعیت هلال احمر این استان تابستان امسال ۲۳۶ حادثه را با اعزام ۲۵۳ تیم امدادرسانی کرد.
کد خبر: ۹۹۸۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶ 04 October 2021

هلال احمر استان سمنان به ۲۳۶ حادثه امدادرسانی کرد

 

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بیان کرد: تعداد نیرو‌های عملیاتی اعزام شده به این حوادث ۷۴۶ نفر و تعداد آمبولانس‌های اعزامی ۱۶۹ دستگاه بود.


وی اظهار داشت: در این مدت ۸۴۹ آسیب دیده امدادرسانی شدند، ۱۲۹ نفر نجات یافتند و ۱۸ نفر نیز رهاسازی شدند و همچنین در این حوادث، ۸۶۷ نفر حادثه دیدند و به ۱۵ نفر اسکان داده شد.

مظفر محمدخانی بیان کرد:  با بیان اینکه جمعیت هلال احمر استان سمنان همواره در فعالیت‌های بشردوستانه، داوطلبانه و امدادی پیشگام و پیش قدم بوده است اظهار داشت: در راستای مقابله با بیماری کرونا و کاهش آن در جامعه، اجرای طرح ایران یاران جوان با مشارکت اعضای جوانان با هدف شتاب بخشی در امر واکسیناسیون از جمله طرح‌هایی است که در حال اجرا است.

وی در پایان افزود: در این طرح بیش از ۹۷۱ نفر از اعضای فعال در شهرستان‌ها با حضور در ۱۴ مرکز با شبکه بهداشت و درمان در واکسیناسیون همکاری داشتند و از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون به ۸۰ هزار و ۵۳ نفر ارائه خدمت کردند.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار