رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود گفت: چهار حادثه جاده‌ای شرق استان سمنان که از ساعت ۱۹ دوشنبه تا چهار بامداد امروز سه‌شنبه رخ داد ۳۵ مصدوم برجا گذاشت.
کد خبر: ۹۹۹۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵ 05 October 2021
چهار حادثه جاده‌ای شرق سمنان ۳۵ مصدوم برجا گذاشت
 
 
به گزارش تابناک سمنان فرحناز جان محمدی نا افزود: حادثه نخست بر اثر برخورد کامیون با پژو آردی ساعت ۱۹:۱۲ دقیقه دوشنبه در کیلومتر ۵۵ محور شاهرود به سبزوار بود.

وی تاکید کرد: کارشناسان اورژانس ۱۱۵ پس از اقدامات نخستین امدادی پزشکی لازم هفت مصدوم این حادثه رانندگی را برای ادامه روند درمان به بیمارستان منتقل کردند.

به گفته وی، ساعت ۲۲:۱۲ دقیقه دیشب برخورد ۲۰۶ با خودرو‌های پروتون، پژو ۴۰۵ و پژو پارس در کیلومتر ۵۰ محور شاهرود به سبزوار به وقوع پیوست.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود گفت: ۱۵ مصدوم این حادثه ترافیکی نیز با حضور به موقع کارشناسان اورژانس برای مداوا با آمبولانس به بیمارستان اعزام شدند.

جان محمدی با بیان اینکه ساعت سه و ۱۲ دقیقه بامداد امروز نیز در کیلومتر ۳۰ محور شاهرود به آزاد شهر برخورد ۲ پراید را شاهد بودیم افزود:کارشناسان اورژانس پایگاه امداد جاده‌ای خوش ییلاق اقدامات نخستین لازم پزشکی را برای انتقال هشت مصدوم این حادثه ترافیکی با آمبولانس به بیمارستان به سرانجام رساندند.

وی ابراز داشت: ساعت سه و ۴۲ دقیقه بامداد امروز نیز در کیلومتر ۴۵ محور شاهرود به سبزوار واژگونی پراید رخ داد.

وی تاکید کرد:کارشناسان اورژانس پنج مصدوم این تصادف رانندگی را برای ادامه روند درمان به بیمارستان منتقل کردند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود گفت:در این حوادث کارشناسان اورژانس از پایگاه‌های جاده‌ای فرآش آباد، خوش ییلاق، پشت بسطام و منطقه چهار شهری شاهرود برای امدادرسانی لازم به مصدم به محل وقوع حوادث اعزام شدند.

جان محمدی افزود: ادامه روند درمان تمامی این ۳۵ مصدوم حوادث رانندگی جاده‌ای در بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود در حال پیگیری و انجام است.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود با ۱۴۰ کارشناس در ۱۵ پایگاه جاده‌ای، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می‌کند. همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سر پایی دراین مرکز آماده است.

محور‌های ارتباطی شهرستان‌های شاهرود و میامی در استان سمنان که بخشی از جاده سراسری تهران – مشهد محسوب می‌شود، یکی از پرترددترین راه‌های عبوری کشور هستند.
براساس آمار سالانه حدود ۲۰ میلیون تردد در این مسیر انجام شده و حوادث مختلفی نیز در آن روی می‌دهد.
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا
مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار