مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان گفت: بالغ بر ۲ هزار میلیارد ریال برای توسعه گاز خانگی در برخی روستاهای شهرستان‌های سرخه، مهدیشهر، دامغان و شاهرود اختصاص یافت تا موازنه در استان برقرار شود و کل استان از نعمت گاز برخوردار باشند.
کد خبر: ۹۹۹۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲ 05 October 2021

۲هزار میلیارد ریال برای گازرسانی به روستاهای استان سمنان اختصاص یافت

 

به گزارش تابناک سمنان علیرضا اعوانی ابراز داشت: طرح‌های مورد نیاز برای توسعه گاز روستایی در روستاهای محور شهمیرزاد به چاشم و خطیرکوه از توابع شهرستان مهدیشهر، روستاهای ایج، جبین و امامزاده عبدالله از توابع شهرستان سرخه و روستاهای حسینان، معلمان و طرود از توابع دامغان و شاهرود تعریف شده و بودجه آن نیز تصویب شده است.

وی افزود: بر اساس قانون، میزان اعتبار اختصاص یافته به افزایش زیرساخت‌های هر روستا اکنون ۲۴ میلیارد ریال به ازای هر خانواده است و اگر هزینه‌ها بالاتر از این میزان شود، از نظر اقتصادی به صرفه نیست.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان با بیان اینکه ۱۰۰ درصد شهرهای استان سمنان دارای پوشش گاز  طبیعی هستند گفت: برخی شهرستان‌ها مانند سمنان شهرستان سبز هستند و تمامی روستاهای آن نیز از پوشش گاز برخوردار است.

اعوانی بیان کرد: شهرستان گرمسار نیز با اجرای طرح‌های در دست اقدام، جزو شهرستان‌های سبز قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان گفت: کار توسعه شبکه گاز در استان سمنان تقریبا تمام شده است و اکنون به سمت افزایش کیفیت نگهداری و توسعه خدمات حرکت می‌کنیم.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار