دستگیری سارق ۳۱ ساله؛
تابناک سمنان: سردار عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: معتاد ٣١ ساله‌ای که به نام نذری‌پزان اربعین به سرقت در سمنان اقدام می‌کرد شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۹۹۹۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵ 05 October 2021

سرقت با سودجویی از نذری پزان اربعین در استان سمنان

 

 

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: با دریافت شکایتی مبنی بر سرقت هاون توسط فردی که خود را نماینده پخت نذری در مراسم اربعین حسینی معرفی کرد، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان سمنان قرار گرفت.

وی افزود: با پیگیری‌های ویژه و بکارگیری شگرد‌های خاص، متهم این پرونده شناسایی و هماهنگی لازم برای دستگیری وی انجام شد.

سردار عبدالله حسنی اظهار داشت: در تحقیقات بعدی پلیس مشخص شد فردی در آستانه اربعین حسینی با مراجعه به منازل و معرفی خود به عنوان نماینده پخت نذری از ساکنان درخواست هاون می‌کرد و پس از دریافت آن، متواری می‌شد.

سردار حسنی بیان کرد: در عملیات منسجم ماموران کلانتری ۱۱ شهداء سمنان، متهم در مخفیگاهش در سمنان دستگیر شد و تحت بازجویی فنی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سمنان ابراز داشت:متهم ۳۱ ساله است که به شدت به ماده مخدر صنعتی و خطرناک شیشه اعتیاد دارد و برای تامین هزینه‌های اعتیادش با این شگرد ناجوانمردانه دست به ۴۵ فقره سرقت هاون زد.

وی همچنین در خاتمه گفت: با انتقاد از بی‌توجهی به هشدار‌ها و توصیه‌های پلیس، از عموم مردم خواست در صورت مراجعه این گونه افراد به منزل، در ابتدا از آنان تقاضای کارت شناسایی معتبر کنند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، بی درنگ موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار