امام جمعه موقت شاهرود با اشاره به تحرکات مرزی کشور همسایه در شمال غرب گفت: به گفته رهبر معظم انقلاب هیچ تغییر مرزی پذیرفتنی نیست و محقق نخواهد شد.
کد خبر: ۹۹۹۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹ 08 October 2021

امام جمعه موقت شاهرود: هیچگونه تغییر در مرزها قابل قبول نیست

 

به گزارش تابناک سمنان حجت‌الاسلام والمسلمین حمید عبداللهیان در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلای پیامبراعظم (ص) شاهرود که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مبارزه با ویروس کرونا برگزار شد، افزود :این طرح ریشه ای اسراییلی آمریکایی دارد تا ایران اسلامی در صادرات محدود شود. 

وی با اشاره به شکست آمریکا در اجرای سیاست‌های محدودکننده علیه ایران ادامه داد: دشمنان با این نقشه شوم سعی در محدود کردن ایران در صادرات به اروپا دارند، صهیونیست ها هیات های محرمانه سیاسی و امنیتی به آذربایجان اعزام کردند.

به گفته وی ، مسوولان آذربایجان هوشیار باشند که  ۹۰درصد جمعیت این کشور ایران را دوست دارند. 

عبداللهیان افزود : حضور  نیروهای بیگانه در هر کشوری آسیب زا است و به صلاح امنیت  کشور میزبان نیست.

امام جمعه موقت شاهرود با اشاره به قهرمانی کشتی گیران ایرانی گفت:کسب مقامهای بین المللی  باعث افزایش وحدت ، همدلی و تقویت هویت ملی است.

وی انتخابات مجلس عراق  را برای حفظ شان مردم آن کشور و توسعه آبادانی بسیار مهم برشمرد.

خطیب نماز جمعه شاهرود اظهار امیدواری کرد: با ایجاد مجلس مردمی در عراق، اخراج آمریکاییها از این کشور برای امنیت بیشتر منطقه سریعتر اجرایی شود.

وی با تقدیر از تلاش های بی وقفه دولت سیزدهم در این مدت کوتاه برای بازگشت آرامش به بازار و رفع مشکلات معیشت مردم، از استاندار جدید سمنان خواست آنچه در سطح ملی و استانی به استان سمنان تعلق می گیرد متوازن و عادلانه با آمارهای موجود برای سراسر استان  اختصاص یابد.

وی اشتغال و ازدواج را در شرق استان سمنان از مهم ترین مسایل دانست که حل و فصل آن  تلاش همگانی و توجه ویژه مسوولان را می طلبد.

خطیب جمعه شاهرود به مناسبت های ماه ربیع الاول به عنوان بهار ماههای عربی اشاره کرد و افزود: هیات های مذهبی و جوانان از این فرصت برای برپایی جشن و سرور استفاده کنند.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار