انتشار عکسی به مناسبت تولد پوتین توسط حساب کاربری رسمی دولت روسیه در توییتر سوژه شد.
کد خبر: ۹۹۹۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲ 09 October 2021

عکس جالب تولد پوتین

 

به گزارش تابناک سمنان حساب توییتر رسمی دولت روسیه به مناسبت تولد ولادیمیر پوتین تصویری از این رئیس جمهوری را در حال قدم زدن در علفزاری در کنار یک خرس منتشر کرد.

به نقل از پایگاه بیزنس اینسایدر، در پیام همراه این عکس آمده است: او انگیزه فیلم‌ها، کتاب‌ها، اشعار، اخبار و حتی اسطوره‌ها و افسانه‌هاست! ولادیمیر پوتین که یکی محبوب‌ترین رهبران جهان بین ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۸ و از ۲۰۱۲ در سمت ریاست جمهوری روسیه است، تولد خود را جشن میگیرد! #آرامش خود را حفظ کنید #پوتین۶۹

پوتین که حدود دو دهه است که رهبری روسیه را در اختیار دارد، روز پنجشنبه ۶۹ ساله شد.

در شرایطی که دولت روسیه همچنان به تقویت وجهه پوتین ادامه میدهد، گزارشهای اخیر توجه نامناسب زیادی را متوجه او و نامزدش کرده است. چند روز پیش از تولد او، یک کنسرسیوم روزنامه نگاران با افشای سوابق مالی گزارش داد که یک زن که گمان میرود معشوقه پوتین باشد دارایی‌هایی به ارزش ۱۰۰ میلیون دلار دارد.

رئیس جمهوری روسیه که از نگاه بسیاری در غرب یک خودکامه و دشمن دموکراسی به شمار میرود، طی این سالها به سختی برای نمایش تصویر "یک مردبرتر" تلاش کرده است.  

به عنوان نمونه کرملین یک بار تصاویری از پوتین با بالا تنه برهنه در حال ماهیگیری در سیبری را منتشر کرد. او همچنین یک عکس برهنه سوار بر اسب دارد. اما او در تصویر جدیدی که کرملین منتشر کرده است، کت و شلوار پوشیده و یک خرس ایستاده در کنارش دیده میشود.

از خرس به عنوان نماد روسیه یاد می‌شود.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار