دبیر چهاردهمین سوگواره ملی مهر محرم گفت: مهلت ارسال اثر به این سوگواره به میزبانی سمنان بنا به درخواست علاقه‌مندانِ رسانه و هنر عاشورایی و بر اساس تصمیم دبیرخانه سوگواره‌های حسینی «ملت امام حسین(ع)» برای کلیه بخش‌ها تا ۱۵ آبان ۱۴۰۰ تمدید شد.
کد خبر: ۹۹۹۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷ 09 October 2021
 
ارسال اثر به سوگواره ملی مهر محرم تا ۱۵ آبان تمدید شد

  

به گزارش تابناک سمنان میثم قدس پور افزود: چهاردهمین سوگواره مهرمحرم که امسال بخش عکس و ویدئوی سوگواره ملت امام حسین(ع) را عهده دار است تا ۱۵ آبان آماده دریافت آثار هنرمندان است.

وی بیان کرد: علاقه مندان جهت اطلاع از فراخوان چهاردهمین سوگواره ملی «مهرمحرم» در بخش های پویش عمومی و حرفه ای تولید محتوا و جوایز سوگواره همچنین برای ارسال آثار به سایت  www.MehreMoharram.ir  مراجعه کنند.

وی آیین ها و نمادهای هیات های خانگی، محرم و مسئولیت اجتماعی عزاداران حسینی در مواجهه با کرونا، ایده های نو و خلاقانه عزاداری در شرایط کرونایی، مقاومت و صبر عاشورایی، کمک مومنانه و همدلی حسینی، زیارت به نیابت (به تو از دور سلام)، مهر اربعین، و عاشورا، معرفت و بصیرت، محورهای این سوگواره است.

دبیر چهاردهمین سوگوره مهر محرم افزود: قالب های این سوگواره به صورت فیلم کوتاه ۳ دقیقه ای: مستندکوتاه، داستانی کوتاه، انیمیشن، موشن گرافیک، نماهنگ و عکس، و مجموعه عکس، پیش‌بینی شده است.

امیرعلی جوادیان، کمال الدین شاهرخ، و سیدعباس میرهاشمی، هیات داوران چهاردهمین سوگواره ملی «مهرمحرم» در بخش عکس هستند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار