فرمانده انتظامی دامغان گفت: ۷۸۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر امسال در این شهرستان کشف شد که نسبت به سال گذشته افزایش ۳۵ درصدی داشت.
کد خبر: ۹۹۹۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹ 09 October 2021
 
کشف مواد مخدر در دامغان امسال ۳۵ درصد افزایش یافت

 

به‌ گزارش تابناک سمنان سرهنگ سیدرضا علوی روز شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته نیروی انتظامی در فرماندهی انتظامی شهرستان دامغان افزود: نیمه نخست امسال یکهزار و ۲۵۵ فقره سرقت در دامغان ثبت شد که نسبت به سال گذشته وقوع سرقت یک درصد کاهش یافت. 

وی ادامه داد: بیشترین وقوع سرقت در این شهرستان مربوط به اماکن خصوصی است که در این راستا ۲۱۳ سارق دستگیر و ۵۴ درصد از سرقت ها به تعداد ۶۷۱ مورد کشف شد. 

علوی اظهار داشت: از ابتدای امسال تا پایان شهریور ۱۷ فقره پرونده کالای قاچاق به ارزش ۲۵ میلیارد و ۵۱۴ میلیون ریال در شهرستان دامغان توقیف شد.

وی به دستگیری ۶۵ قاچاقچی در دامغان اشاره و تصریح کرد: در راستای مبارزه با جرایم، نیمه نخست امسال ۱۶۰ پاتوق و باند فساد اخلاقی، مواد مخدر و سرقت متلاشی شد که نسبت به سال گذشته ۳۳ درصد افزایش یافت. 

علوی خاطرنشان کرد: در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۰ تعداد ۱۱ هزار و ۸۹۸ مورد ارتباط مردمی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ ثبت شد که به نسبت سال گذشته هشت درصد افزایش یافت و همچنین تاکنون ۶۳۱ مورد تماس با سامانه ۱۹۷ گزارش شد. 

وی اضافه کرد: نیمه نخست امسال ۱۱۵ فقره تصادف درون شهری به وقوع پیوست که ۱۳۲ نفر در این حوادث مصدوم شدند و هیچ فوتی در تصادفات درون شهری ثبت نشد. 

علوی بیان کرد: ۲۲ فقره تصادف منجر به فوت برون شهری با ثبت ۳۰ فوتی و ۱۷۹ فقره تصادف جرحی با ثبت ۲۸۵ مصدوم در نیمه نخست ۱۴۰۰ در این شهرستان ثبت شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان اظهار داشت: انجام ۲ هزار و ۱۴۹ مورد تعویض پلاک، صدور یکهزار و ۲۳۱ فقره گواهینامه، ۸۰۰ مورد آموزش همگانی، ارائه یکهزار و ۶۸۷ مورد مشاوره و ثبت ۱۴ هزار و ۹۶۳ مورد مراجعه حضوری مردم، از دیگر اقدامات پلیس ناجا در شهرستان بود.

به گزارش ایرنا، برگزاری نشست خبری، دیدار با امام جمعه، دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، دیدار مردمی، تقدیر از خیران امنیت ساز، تجلیل از نمونه های ترافیکی، برگزاری مسابقه‌های ورزشی، ویزیت رایگان، ایجاد ایستگاه گزینش و استخدام در نماز جمعه و برگزاری میز خدمت، از برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در دامغان است.

هفته نیروی انتظامی امسال از ۱۷ مهرماه با شعار پلیس مقتدر، قانون‌مدار و امین مردم آغاز شد و ۲۳ مهر ماه با شعار پلیس، ولایتمداری، حفظ ارزش‌ها و جامعه ایمانی به پایان می‌رسد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار