نظر محسن رضایی درباره حاج صادق آهنگران

محسن رضايي گفت: آهنگران بنيان‌هاي مرصوص رزمندگان را مستحکم تر کرد .
کد خبر: ۱۰۲۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷ 28 September 2015
آئين بزرگداشت حاج صادق آهنگران نواگر جبهه هاي حق عليه باطل با عنوان "حماسه خوان صادق" پيش از ظهر امروز با حضور "سجاد نوروزي" رئيس فرهنگسراي انديشه، "محسن مومني شريف" رئيس حوزه هنري، "محمود صلاحي" رئيس سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، "علي مرادخاني" معاون هنري وزرت ارشاد، امير "گلفام" رئيس بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس ارتش و حاج "صادق آهنگران" برگزار شد.

محسن رضایی دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در پيامي به اين يادواره گفت: برگزاري مراسم تجليل از هنرمند حماسه آفرين و حماسه خوان صادق تجليل از همه شهيدان، مجاهدان و رزمندگاني است که از عمق جان نواي دلنشين او را که از شعار ناب اسلام و انديبشه هاي امام بود شنيده و با پرواز آسماني به عمق دشمن هجوم آورده و سرود فتح و ظفر را سردادند.

او اشک هايي از رزمندگان مي گرفت که ديوارهاي ترديد و نااميدي را مي شکست و بنيان مرصوص آنها را مستحکم تر مي کرد. در جبهه هرکسي به کاري مشغول بود و در اين ميان حاج صادق آهنگران جان ها را آماده وصال مي کرد.فرمانده اي را نمي شناسم که به نواهاي حاج صادق آهنگران دل نداده باشد و اشک با آن نريخته باشد. بارها از نواي حاج صادق آهنگران براي بالابردن روحيه رزمندگان و شکستن دژهاي مستحکم عراق کمک گرفتيم و با استمداد از خداوند متعال و ائمه اطهار و معصومين صفوف دشمن بعثي را در هم شکستيم.درود خداوند بر همه آنهايي که پاي عهد خود با خداوند، پيامبر (ص) و امام راحل ماندند تا بزرگترين فتح و ظفر را به ملت قدرشناس اسلامي ايران هديه نمايند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
حاج صادق آهنگران یکی از بهترین مداح های دوران هشت سال جنگ هست. صدای او هر جوانی را به جنگ با دشمن اماده میکند. تا غیرت و غرور ایرانی بودن را از خود نشان دهد.
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار