گروه های جهادی از بطن مردم هستند/مسئولین از تلاش در جهت رفع محرومیت از مناطق محروم فرو گذار نکنند

تابناک- امام جمعه شهرستان سیریک با ذکر اینکه گروه های جهادی مجموعه های مردمی هستند گفت: مسئولان جهادی نیز در راه زدودن غبار محرومیت از چهره استان هرمزگان از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.
کد خبر: ۱۰۳۷۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶ 07 April 2022

به گزارش تابناک هرمزگان ، حجت الاسلام والمسلمین محسن سالاری امام جمعه شهرستان سیریک در بازدید از روستای کرپان و با حضور در آیین افتتاح شبکه ی آبرسانی این روستا اظهار داشت : همراهی گروه های جهادی با بخشدار جهادی بخش بمانی باعث شده است که خیرین مختلفی نظر به محرومیت های روستای کرپان داشته باشند، یکی از میوه‌های این هم افزایی و همدلی افتتاح پروژه آبرسانی روستای کرپان بوده است که امیدواریم در مورد روستاهای دیگر و عرصه های دیگر محرومیت این واقعه تکرار شود.


وی افزود: اگر امروز شاهد افتتاح این پروژه آبرسانی هستیم به علت سعی و تلاش همین جوانان در گروه های جهادی است زیرا گروه های جهادی برای همین مردم است و از بطن مردم اند،لذا میبینیم که این گروه های مردم نهاد بدون چشم داشت و بی فقه با همکاری بخشدار جهادی این روستا توانستند این اتفاق مبارک را رقم بزنند.


حجت الاسلام سالاری امام جمعه شهرستان سیریک بیان کرد: مقوله محرومیت زدایی امروز باید در صدر اهداف ما قرار بگیرد و همه توان خود را باید در این زمینه بگذاریم و مسئولین ذیربط نیز باید از هیچ تلاشی در این راه فرو گذار نباشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار