معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان سمنان از رقابت ۶۲۰ دانش‌آموز دوره اول متوسطه در مسابقات ورزشی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۸۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۱ 28 May 2024

به گزارش تابناک سمنان، محمدرضا حسینی از برگزاری مسابقات ورزشی دانش‌آموزان پسر و دختر دوره اول متوسطه این استان با مشارکت هیأت ورزش دانش‌آموزی شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: ۶۲۰ دانش‌آموز دوره اول متوسطه مناطق و شهرستان‌های استان در مدت سه روز، در هشت رشته ورزشی فوتسال، والیبال، بسکتبال، هندبال، دوومیدانی، شطرنج، تنیس روی میز و بدمینتون در شاهرود به رقابت با یک‌دیگر پرداختند.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را علاوه بر ایجاد روحیه شادی و نشاط در دانش‌آموزان، تعلیم و تربیت دانست و اظهار کرد: این مسابقات فرصت مناسبی است تا دانش‌آموزان در کنار انجام حرکات ورزشی، رفتار‌های صحیح اجتماعی را فراگیرند.

حسینی ادامه داد: در راستای اهداف سند تحول بنیادین و موضوع تنوع‌بخشی به محیط‌های تربیتی و یادگیری، یکی از نمود‌های عینی این محیط‌ها، برگزاری مسابقه‌ها، جشنواره‌ها و المپیاد‌های ورزشی است که با اجرای این مسابقات شاهد نشاط، شادابی و سلامتی دانش‌آموزان هستیم و با استعدادیابی به شناسایی و شکوفایی استعداد‌های نهفته دانش‌آموزان می‌پردازیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان سمنان بیان کرد: در پایان این دوره از مسابقات، تیم سمنان در رشته‌های بسکتبال و والیبال و تیم شاهرود در رشته فوتسال و هندبال قهرمان شد.

وی همچنین اظهار کرد: در بدمینتون و تنیس روی میز، دانش‌آموزان شاهرود و در رشته شطرنج، دانش‌آموزان سمنان به‌عنوان تیم‌های برتر شناخته شدند و در رشته‌های دوومیدانی نیز دانش‌آموزان سرخه، سمنان و شاهرود صاحب عناوین برتر شدند.

حسینی افزود: دانش‌آموزان از مسابقات درون‌مدرسه‌ای به مسابقات بین شهری و سپس استانی و کشوری راه پیدا می‌کنند که وجود انگیزه مثبت در آن‌ها برای شرکت در این مسابقات بسیار امیدوارکننده است.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار