ستادهای انتخاباتی شورای وحدت در استان سمنان فعال‌تر می‌شوند

رئیس ستاد انتخاباتی شورای وحدت حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی در استان سمنان از تلاش برای فعال‌سازی ستاد‌های انتخابات در هشت شهرستان این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۱۷۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۹ 19 June 2024

به گزارش تابناک سمنان، عباسعلی نجار اظهار کرد: در گام نخست، دو ستاد برای زنان و مردان، در سمنان آغاز به کار کرده است.

وی با بیان اینکه اعضای ستاد‌های این ائتلاف در استان سمنان مشخص شده‌اند، ادامه داد: در برخی شهرستان‌ها مانند سمنان و گرمسار، ستاد‌ها آغاز به کار کرده‌اند. در سایر شهرستان‌ها، اعضای ستاد‌ها مشخص شده‌اند و در تلاش برای راه‌اندازی ستاد‌ها هستیم.

رئیس ستاد انتخاباتی شورای وحدت حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی در استان سمنان با بیان اینکه منتظر نظر نهایی مجمع اجماع نیرو‌های انقلاب در سطح کشور هستیم، افزود: شورای ائتلاف در استان، از هر نامزدی که مجمع اجماع نیرو‌های انقلاب از او حمایت کند، حمایت خواهد کرد. با نهایی شدن نظر مجمع، ستاد‌های انتخاباتی شورای وحدت در استان سمنان فعال‌تر خواهد شد.

وی یادآوری کرد: فعلاً دفتر زنان این ستاد، در مسجد امام رضا (ع) و دفتر مردان ستاد در مسجد سیدالشهدا (ع) سمنان تشکیل شده است و دوستان در حال برنامه‌ریزی هستند و ان‌شاءالله به‌زودی فعالیت ستاد‌ها در استان سمنان پررنگ‌تر خواهد شد.

او اجماع بین اصولگرایان را ضروری ارزیابی و اظهار کرد: شورای وحدت اصولگرایان به هر گزینه‌ای که برسد، همکاران ما در استان سمنان از او حمایت خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار