مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان از جان‌باختن یک نفر در پی واژگونی یک دستگاه کوئیک در جاده دامغان به سمنان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۲۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۸ 26 June 2024

به گزارش تابناک سمنان، حسین درخشان امروز (6 تیرماه) با اعلام این خبر اظهار کرد: در ساعت ۰۹:۴۰ امروز ۶ تیرماه ۱٤۰۳، خبری مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری کوئیک در کیلومتر ۶۸ جاده دامغان به سمنان از سوی نیروهای مردمی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات EOC جمعیت هلال‌احمر استان سمنان اعلام شد.

وی از اعزام امدادگران نزدیک ترین پایگاه امداد جاده ای هلال احمر به محل حادثه خبر داد و خاطرنشان کرد: بلافاصله نجاتگران پایگاه امداد و نجات آهوان جمعیت هلال احمر این استان به محل اعزام شدند و پس از ارزیابی و انجام اقدامات رهاسازی، پیکر فرد جان باخته به مراجع ذیصلاح تحویل داده شد.
به گزارش ایسنا، استان سمنان بیشترین آمار واژگونی خودرو را در کشور دارد به نحوی که واژگونی، عامل حدود ۷۰ درصد تصادف‌های رانندگی در جاده‌های این استان است. کارشناسان پلیس راه معتقدند، خستگی رانندگان به‌دلیل طولانی و کویری بودن محورهای ارتباطی استان و یکنواختی محورها از جمله اصلی‌ترین دلایل فراوانی بالای واژگونی‌ها در محورهای پرتردد ششمین استان پهناور کشور است.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار