مدیر آموزش و پرورش کاشمر در ویژه برنامه شمیم مهر تاکید کرد؛

کیفیت بخشی آموزشی ، رویکرد اصلی آموزش و پرورش کاشمر

مدیر آموزش و پرورش کاشمر گفت: در سال تحصیلی جدید کیفیت بخشی امور آموزشی و پرورشی رویکرد آموزش و پرورش شهرستان کاشمر است.
کد خبر: ۱۱۸۵۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۳ 24 September 2024
به گزارش تابناک رضوی، سعید تاج محمدی مدیر آموزش و پرورش در آستانه بازگشایی مدارس ویژه برنامه «شمیم مهر» که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شدبا بیان این مطلب خاطرنشان کرد: خرسنیدم که در آغاز سال تحصیلی با چالش و بحرانی مواجه نبوده و مدارس شهرستان آماده میزبانی مناسب ۳۶ هزار دانش آموز هستند.
 
وی گفت: به هیچ عنوان از اجرای عدالت تربیتی و آموزشی کوتاه نیامده ایم و در سال تحصیلی جدید نیز برای این مهم برنامه داریم.
 
مدیر آموزش و پرورش با تاکید بر پرهیز از سفارش پذیری، اظهار داشت: در تصمیم گیری ها مصلحت و سرنوشت تمام ۳۶ هزار دانش آموز شهرستان مطرح است.
 
وی با بیان بخشی از اهداف سند تحول بنیادین، عنوان داشت: داشتن رویکرد «تربیتی» مورد تاکید سند تحول است و ما نیز بر این مهم باور داریم.
 
تاج محمدی «فرد گرایی» دانش آموزان را آسیبی بزرگ دانست و خواستار برنامه ریزی مدارس در جهت رفع این مغضل شد.
 
مدیر آموزش و پرورش گفت: هر مدرسه ای که در آن مدیر و عوامل اجرایی کارآمد تر هستند، دانش آموزان بهتر تربیت می شوند، آسیب های اجتماعی کمتر است و نتایج درخشان تری به دست می آید در واقع این مدرسه در مسیر انقلاب اسلامی در حرکت است.
 
وی افزود: در سال تحصیلی جدید و به لطف عبور از بحران هایی همچون نیروی انسانی، کیفیت بخشی امور آموزشی و پرورشی رویکرد اصلی آموزش و پرورش شهرستان کاشمر خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار