جمع‌آوری کمک مردمی درطرح احسان حسینی

مدیر کمیته امداد امام خمینی ملایر از جمع‌آوری 72 میلیون تومان نذورات نقدی و غیرنقدی مردم در طرح احسان حسینی در دهه اول محرم در راستای کمک به نیازمندان این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵ 31 October 2015
مدیر کمیته امداد امام خمینی ملایر از جمع‌آوری 72 میلیون تومان نذورات نقدی و غیرنقدی مردم در طرح احسان حسینی در دهه اول محرم در راستای کمک به نیازمندان این شهرستان خبر داد.

به گزارش فارس؛علی کولیوند با اشاره به اقدامات انجام شده این نهاد در راستای خدمات‌رسانی به محرومان اظهار کرد: یکی از طرح‌های این نهاد طی سال‌های اخیر طرح احسان حسینی در ایام ماه محرم و صفر است.

وی با اشاره به کمک خیرین، نیکوکاران و مردم در این ایام برای دستگیری از نیازمندان جامعه و مددجویان زیر پوشش این نهاد گفت: امسال نیز در دهه اول محرم نذورات مردمی در طرح احسان حسینی در ملایر جمع‌آوری شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی ملایر از جمع‌آوری 72 میلیون تومان نذورات نقدی و غیرنقدی مردم در طرح احسان حسینی در دهه اول محرم در ملایر خبر داد و افزود: این طرح در قالب کمک‌های مردم به کمیته امداد، مرکز نیکوکاری و مساجد طرح بوده است.

وی تصریح کرد: دراین زمینه کمک‌های مردمی به کمیته امداد بیش از 11 میلیون تومان، کمک به مرکز نیکوکاری بیش از 23 میلیون تومان و کمک‌های مردمی درقالب این طرح در نیز 36 میلیون تومان به صورت نقدی و غیرنقدی بوده است.

کولیوند با بیان اینکه این طرح تا پایان ماه صفر ادامه دارد، اضافه کرد: خیرین نیکوکاران می‌توانند نذورات نقدی و غیرنقدی خود را به کمیته امداد ملایر و یا سایر مراکز مرتبط با طرح تحویل دهند.

وی با بیان اینکه این نذورات تاکنون نسبت به سال گذشته رشد 20 درصدی داشته است، خاطرنشان کرد: امیدواریم تا پایان ماه محرم و صفر نیز شاهد کمک‌های بیشتر مردم در قالب طرح احسان حسینی در ملایر باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار