هنوز لیست کارگزاران قطعی نشده

کد خبر: ۱۲۹۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۷ 16 November 2015
به گزارش «تابناک یزد»، محمد عطریانفر در گفت و گو با جماران درباره اینکه محور فعالیت های اصلاح طلبان با توجه به شکل گیری شورای عالی سیاستگذاری در چه حوزه هایی معطوف خواهد بود؟ تصریح کرد: فعالیت انتخابات در حوزه اصلاح طلبان بیش از آنکه در تهران رقم بخورد در حوزه های انتخابیه شهرستان ها شکل می گیرد و در شهر تهران نیز حوزه شهرستان تهران تا حد زیادی مورد توجه اصلاح طلبان خواهد بود.

وی در مورد شکل گیری شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان و وظایف این شورا در انتخابات پیش رو، افزود: وظیفه این شورا نظارت، صیانت و تنظیم یک سری اصول است که فعالیت اصلاح طلبان را همگرا و همسو کند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب اظهار کرد: منطقا اگر در عرصه فعالیت های انتخاباتی اصلاح طلبان، در حوزه انتخابیه شهرستان ها مناقشه و اختلافی باشد حتی المقدور سعی می شود در خود حوزه انتخابیه این موضوع مطرح و در نهایت حل شود.

عطریانفر ادامه داد: به طور طبیعی اگر این اتفاق یعنی حل مناقشه و اختلاف در یک حوزه انتخابیه در همان محل نیافتاد، طبعا «شورای عالی سیاستگذاری انتخابات اصلاح طلبان» به محوریت همین شورای 37 نفره ای که تعریف شده، حرف آخر را خواهد زد و در مورد آن اختلاف تصمیم مقتضی را اتخاذ می کند.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در مورد لیست هایی که با انتساب به این حزب برای انتخابات مجلس دهم مطرح می شود نیز گفت: هنوز سخن جدی در این خصوص در حزب مطرح نیست.
وی در عین حال یادآوری کرد: اسامی ای که از آنها برای حضور در لیست انتخاباتی کارگزاران سازندگی در انتخابات مجلس آتی نام برده شده کسانی هستند که احتمالا خودشان علاقمند به حضور در فعالیت انتخاباتی هستند یا اینکه با زمینه و پیشینه ای در مجلس شورای اسلامی دارند. طبیعی است که این افراد به طور منطقی استعداد و آمادگی خود را اعلام کنند.

 عطریانفر خاطر نشان کرد: وقتی به مرحله عملیات انتخابات برسیم، این نام ها در حزب کارگزاران سازندگی مطرح خواهند شد و ممکن است جزو لیست ها قرار بگیرند و در عین حال ممکن است در لیست نیز قرار نگیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار