22 بهمن امسال؛ سرآغاز حضور در انتخابات

فرماندار کاشمر: یوم الله 22 بهمن امسال؛ سرآغاز حضور در انتخابات فرماندار کاشمر گفت: راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال سرآغاز حضور حضور گسترده برای مشارکت مردم در انتخابات است.
کد خبر: ۱۵۸۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹ 05 January 2016
 
مهدی فروزان در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در سالن جلسات فرمانداری کاشمر اظهار داشت: ایام دهه فجر در حقیقت جزء روزهای ماندگار در تاریخ پر فراز و نشیب ایران اسلامی است لذا باید در راستای تبیین و گسترش اهداف آن در جامعه تلاش کرد.
 
وی با بیان اینکه سی و هشتمین بهار انقلاب امسال با پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مصادف شده است، یادآور شد: حضور حماسی و پرشور مردم همچون سنوات گذشته در راهپیمایی 22 بهمن سرآغازی برای مشارکت همگانی و حداکثری مردم در انتخابات هفتم اسفندماه است.
 
فرماندار کاشمر با اشاره به اینکه روزهای ماندگار و فراموش نشدنی دهه فجر هیچگاه از اذهان نخواهد رفت خاطرنشان کرد: 12 تا 22 بهمن 56 دوران ماندگاری برای نظام است و این ایام فرصت مناسبی برای بازنگری در ارزش‌ها و آرمان‌های نظام و انقلاب است.
 
وی با تأکید بر اینکه باید ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی انقلاب را برای نسل‌های سوم و چهارم انقلاب ترسیم کنیم، تصریح کرد: در این ایام باید خودمان را برای بازنگری آرمان‌ها و اهداف انقلاب آماده کنیم و اگر در این مسیر از آرمان و راه رهبری انحرافی مشاهده شده، خودمان را با این ارزش‌ها سوق دهیم.
 
فروزان با بیان اینکه برنامه‌ها و مراسم‌های ایام الله دهه فجر باید با محوریت مردم به طرز باشکوهی برگزار شود افزود: در راستای مطلوب برگزاری سی و هشتمین بهار انقلاب 17 کمیته امنیتی، مساجد و تشکل‌های اسلامی، ورزش، عشایر و روستایی، ایثارگران، قرآن، امور بانوان، تزئینات و فضاسازی، مراسمات، تبلیغات و فرهنگی هنری، اصناف، کودک و نوجوان، کارگری، دانشجویی، دانش آموزی، بسیج و تشکل‌های مردمی فعال می‌شود.
 
فرماندار کاشمر با اشاره به نامگذاری آئین بزرگداشت عید انقلاب با شعار اصلی و محوری تداوم اقتدار و عزت انقلاب اسلامی در پرتو ولایتمداری، همدلی و همزبانی دولت و ملت گفت: سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، گلباران مزار شهدا، یادواره شهدا، افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و خدماتی، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و نشست‌ها و همایش‌ها از دیگر برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در کاشمر است.
 
فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار