جشنواره دانش آموزی قرآن، عترت و نماز در اندیمشک برگزار شد

جشنواره دانش‌آموزی قرآن، عترت و نماز با حضور یک هزار و 200 دانش‌آموز و با همکاری حوزه علمیه در اندیمشک برگزار شد.
کد خبر: ۱۶۹۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸ 25 January 2016

با همکاری حوزه علمیه بقیة‌الله (عج) و الزهرا(س) جشنواره قرآن، عترت و نماز با حضور یک هزار و 200 دانش‌آموز پسر و دختر مقاطع متوسطه اول و دوم آموزشگاه‌های این شهرستان برگزار شد.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش اندیمشک در حاشیه این مسابقات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: این مسابقات در رشته‌های قرائت قرآن، حفظ و تفسیر، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، مداحی، نماز، انشا نماز، انشا در مورد امام زمان (عج)، اذان و احکام برگزار می‌گردد.

توکل طیب‌نیا افزود: این مسابقات در راستای همکاری‌های متقابل حوزه‌های علمیه با آموزش و پرورش و به میزبانی حوزه‌های علمیه برادران و خواهران این شهرستان برگزار شده است.

وی اهداف برگزاری این مسابقات را آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ نورانی قرآن، نماز و اهل بیت (ع) برشمرد و تصریح کرد: عمل به منویات مقام معظم رهبری و همچنین اجرای راهبردهای سند تحول بنیادین آموزرش و پرورش از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات است.

این مسئول در ادامه گفت: این مسابقات بستر مناسبی برای رشد و تعالی شخصیت فردی، اجتماعی، دینی و مذهبی دانش‌آموزان در راستای معارف انسان‌ساز قرآن، عترت و نماز است.

وی در پایان بیان کرد: برگزیدگان این مسابقات هم به مرحله نهایی مسابقات استانی راه می‌یابند.

در اندیمشک بیش از 25 هزار دانش‌آموز در 205 آموزشگاه مشغول به تحصیل هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار