کاهش آمار ازدواج در استان در نه ماه اسال

مدیر کل ثبت و احوال آذربایجان‌شرقی از کاهش 9 درصدی ازدواج در استان خبر داد و گفت: طبق آمار در9 ماهه سال جاری 27 هزار و 28 مورد ازدواج در استان به ثبت رسیده است که کاهش 9 درصدی نسبت به9 ماهه سال گذشته دیده می شود.
کد خبر: ۱۶۹۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴ 25 January 2016

به تابناک تبریز،مدیر کل ثبت و احوال آذربایجان‌شرقی از کاهش 9 درصدی ازدواج در استان خبر داد و گفت: طبق آمار در9 ماهه سال جاری 27 هزار و 28 مورد ازدواج در استان به ثبت رسیده است که کاهش 9 درصدی نسبت به9 ماهه سال گذشته دیده می شود.

لی جعفری آذر در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان آمار 9 ماهه سال جاری در خصوص ولادت، فوت، ازدواج و طلاق در استان اظهار کرد: در9 ماهه سال جاری 54 هزار و 751 مورد تولد در استان اتفاق افتاده است که افزایش 1.1 درصدی را نسبت به9 ماهه سال گذشته شاهد هستیم.

وی افزود: در9 ماهه سال جاری 16 هزار و 406 مورد فوت اتفاق افتاده است که آمار فوت نسبت به 9 ماهه سال گذشته 5.3 درصد کاهش یافته است.

وی از کاهش9 درصدی ازدواج در استان خبر داد و گفت: طبق آمار در نه ماهه سال جاری 27 هزار و 28 مورد ازدواج در استان به ثبت رسیده است که کاهش 9 درصدی نسبت به9 ماهه سال گذشته دیده می شود.

جعفری آذر تاکید کرد:پنج هزار و 946 مورد طلاق در9 ماهه سال جاری در استان ثبت شده است که نسبت به9 ماهه سال گذشته کاهش 5.6 درصدی را شاهد هستیم.

مدیر کل ثبت و احوال آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه میانگین سن ازدواج دختران و پسران در استان نسبت به سال گذشته تفاوت چندانی نداشته است، گفت: در سال جاری میانگین سن ازدواج در پسران5.28 و در دختران 23 بوده است که نسبت به سال گذشته تقاوت چندانی نداشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار