بالاترین سرانه پسماند درکدام منطقه است؟

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: تولید پسماند با سطح معیشتی خانواده ها رابطه مستقیمی دارد به گونه ای که به هر میزان که درآمد خانواده ها بیشتر بوده و سطح بالاتری داشته باشد، تولید پسماندهایشان بیشتر خواهد بود.
کد خبر: ۱۷۰۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳ 27 January 2016
حسین جعفری، با بیان اینکه تولید پسماند با سطح معیشتی خانواده ها رابطه مستقیم دارد، گفت: به هر میزان که درآمد خانواده ها بیشتر بوده و سطح بالاتری داشته باشد، تولید پسماند هایشان بیشتر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه این موضوع در تقسیم بندی مناطق نیز خود را نشان می دهد، ادامه داد: توزیع جمعیتی و سطح معیشت در شهر تهران بسیار متفاوت است. به گونه ای که قاعدتا وضعیت رفاه و معیشت شهروندان با سرانه پسماند رابطه مستقیمی دارد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با بیان اینکه سرانه تولید پسماند در مناطق 22گانه شهر متفاوت است، اضافه کرد: به عنوان نمونه در بازار تهران به دلیل اینکه خرید و فروش بیشتر بوده و کاغذ و مقوای بیشتری در بازار مورد استفاده قرار می گیرد، تولید پسماند خشک بسیار بالاست. بنابراین در منطقه 12 تولید پسماند از جنس کاغذ و مقوا بیشتر از سایر مناطق است.

جعفری با بیان اینکه از بین مناطق 22 گانه شهر تهران منطقه 6 به دلیل وجود ادارات مختلف در سطح منطقه پسماندهای اداری بیشتری دارد، ادامه داد: این موضوع در سطح هر ناحیه و بسته به پرتراکم بودن هر ناحیه در هر منطقه متفاوت خواهد بود. 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار