فرمانده نیروی انتظامی لرستانخبرداد:

4کلانتری در خرم آباد احداث می شود

فرمانده نیروی انتظامی لرستان گفت: ۴ کلانتری در مناطق کمالوند، دره گرم، قاضی‌آباد و پارسیلون شهرستان ،خرم‌آباد احداث می‌شود.
کد خبر: ۲۱۰۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۸ 11 April 2016


به گزارش تابناک لرستان ،فرمانده نیروی انتظامی لرستان گفت: ۴ کلانتری در مناطق کمالوند، دره گرم، قاضی‌آباد و پارسیلون شهرستان ،خرم‌آباد احداث می‌شود.

برپایه این گزارش ،وی که درجلسه شورای مسکن استان سخن می گفت اظهار داشت :در رابطه با مسکن مهرهایی که ساخته می‌شود به بحث امنیت آن توجه چندانی نمی‌شود.

قنبری با اشاره به اینکه در خرم‌آباد چهار زمین برای کلانتری داریم بیان کرد: در حال حاضر مجوز احداث دو کلانتری را داریم ولی اگر اعتبار باشد مجوز ساخت دو کلانتری دیگر را می‌گیریم و این چهار کلانتری را در مناطق کمالوند، دره گرم، قاضی‌آباد و پارسیلون می‌سازیم.

وی بابیان اینکه طی یک سال و نیم گذشته با انجام 15 پروژه اقدامات خوبی در زمینهٔ امنیتی و انتظامی در استان انجام شد خاطر نشان کرد: هشت پروژه از این آمار از ماده 180 و اعتبارات هفت پروژه نیز از سوی مرکز تأمین شد.

گفتنی است در این جلسه مقرر شد برای احداث این چهار کلانتری یک‌سوم از اعتبارت از طریق نیروی انتظامی، یک‌سوم توسط استانداری و یک‌سوم از طریق کمک‌های سازمان ملی زمین و مسکن تأمین شود.

همچنین بر اساس دستور کار این جلسه مسائل پروژه هزار و 180 واحدی ارتش، تعیین و تکلیف پیمانکاران جدید با پیمانکاران قدیم، ارائه خدمات درمانی و بهداشتی و مسجد سایت مسکن مهر بروجرد موردبررسی قرار گرفت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار