در پی نشت گاز

انفجار منزل مسکونی خانواده تبریزی را راهی بیمارستان کرد

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: شب گذشته، انفجار گاز شهری در خیابان حجتی تبریز اعضای یک خانواده را راهی بیمارستان کرد.
کد خبر: ۲۱۲۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴ 14 April 2016

حبیب حسینقلی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: با گزارش یک مورد انفجار در منزل مسکونی در ساعت 22:40 شب گذشته در خیابان حجتی تبریز به اپراتوری فوریت‌های پزشکی تبریز، سه پایگاه اورژانس 115 عازم این محل شد.

وی در ادامه گفت: تکنسین‌های پایگاه‌های 218، 204 و 212  اورژانس 115 با همکاری عوامل آتش‌نشانی، دو نفر از مصدومان حادثه را از محل حادثه دور و اقدامات درمانی را آغاز کردند.

حسینقلی‌زاده ادامه داد: پس از بررسی و ایمن‌سازی، در بررسی اولیه توسط کارشناسان آتش‌نشانی از صحنه حادثه مشخص شد، نشت و انباشت گاز شهری در داخل خانه مسکونی و رسیدن گاز به منبع حرارتی منجر به وقوع این حادثه شده است.

وی گفت: انفجار به حدی شدید بوده که چندین دیوار به کلی تخریب شده و درب و پنجره‌ها از جای خود کنده شده بودند به طوری که منزل مسکونی کاملا ویران شده بود.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان شرقی در ادامه گفت: این حادثه منجر به مصدومیت سه نفر شده بود که یکی از مصدومان توسط بستگان به بیمارستان اعزام شد و تکنسین‌های اعزامی دو مرد 41 و 72 ساله را به بیمارستان سینا و امام رضا منتقل کردند.

وی با تاکید بر اینکه وضیعت عمومی هر سه مصدوم حادثه رضایت بخش است گفت: یک نفر با علائم سوختگی و دو نفر نیز با جراحات ناشی از ریزش آوار به بیمارستان منتقل شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار