معاون استاندار گلستان:

تکریم خانواده شهدا کمترین وظیفه مدیران است

عبدالقدیر کریمی سه شنبه شب در دیدار برخی مدیران گنبدکاووس با خانواده شهید 'محمدرضا ریاضی' این شهرستان، با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: این هفته فرصت خوبی برای دیدار با خانواده معظم شاهد است.
کد خبر: ۲۸۳۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳ 24 August 2016
معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان انقلاب اسلامی، سرکشی به خانواده معظم شاهد و تکریم آنان را کمترین وظیفه مدیران دانست و بر آن تاکید کرد.

عبدالقدیر کریمی سه شنبه شب در دیدار برخی مدیران گنبدکاووس با خانواده شهید 'محمدرضا ریاضی' این شهرستان، با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: این هفته فرصت خوبی برای دیدار با خانواده معظم شاهد است.
وی با اشاره به برخی ویژگی های اخلاقی شهیدان رجایی و باهنر از جمله ساده زیستی، تواضع، فروتنی و مردمی بودن، گفت: این ویژگی ها درهمه شهیدان انقلاب اسلامی بالاخص شهدای فرهنگی این مرز و بوم که شهید ریاضی نیز جزیی از آنان بود، وجود داشت.
کریمی با تاکید برضرورت سرکشی از خانواده معظم شاهد و تکریم آنان توسط مدیران، اضافه کرد: انجام این اقدام کمترین وظیفه مدیران است که بایستی به صورت مستمر انجام شود زیرا خانواده شهیدان حق بزرگی بر گردن همه ما دارند. 
حجت الاسلام و المسلمین علی فتحی رئیس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس نیز در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، گفت: امروز عزت، اقتدار، آسایش و سربلندی ملت ایران مرهون خون شهیدان است و بیشتر مدیران جمهوری اسلامی از خانواده معظم شاهد یا مرتبط با آنان هستند.
شهید محمدرضا ریاضی فرزند عباس متولد 1339 گنبدکاووس است که در تاریخ 26 اسفند 1363 در منطقه هویزه به درجه رفع شهادت نائل آمد.
شهید ریاضی که مسئول امور تربیتی اداره آموزش و پرورش گنبدکاووس بود و در جبهه به عنوان تخریب چی انجام وظیفه می کرد، در زمان شهادت دارای یک فرزند دختر 45 روزه به نام زینب بود.
در این دیدار مادر و برادر شهید ریاضی و دو همسنگر او، از سرکشی مدیران گنبدکاووس از خانواده شاهد قدردانی کردند.
شهرستان 360 هزار نفری گنبدکاووس درشرق استان گلستان از ابتدای پیروزی انقلاب تا زمان حاضر افزون بر 500 شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
به گزارش ایرنا، فرماندار، امام جمعه و برخی مدیران گالیکش نیز عصر روز سه شنبه با خانواده دو شهید والامقام این شهرستان 'سید قاسم حسینی پور' و 'محمد شخشم' دیدار و از آنان دلجویی کردند. 
حسن خسروی فرماندار گالیکش دراین دیدارها باتشریح جایگاه و عظمت شهیدان، رسیدگی به خانواده معظم شاهد را از امور مهم مدیران دانست و گفت: امروز وظیفه همه مدیران دولت است تا با سرکشی به خانواده شاهد ، نسبت به رفع مشکلات آنان اقدام نمایند.
شهرستان گالیکش با افزون بر 60 هزار نفر جمعیت، 147 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار