عملیات اصلاح شبکه برق سد و نیروگاه مسجدسلیمان با موفقیت انجام شد

نیروهای کارشناس و متخصص شرکت تعمیرات سد و نیروگاه مسجدسلیمان، مشکل برق بخش های اداری سد و نیروگاه مسجدسلیمان را برطرف کردند
کد خبر: ۳۰۵۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵ 03 October 2016
مدیرعامل شرکت تعمیرات نیروگاههای برق ابی خوزستان اظهار داشت: در راستای سیاست های سازمان آب و برق خوزستان، مبنی بر پایداری شبکه برق کشور و کاهش مصرف انرژی، نیروهای متخصص شرکت تعمیرات سد و نیروگاه مسجدسلیمان توانستند طرحی مبنی بر اصلاح توزیع برق مصرفی واحدهای اداری، نقلیه، آتش نشانی، عمران و پایداری سد و نیروگاه مسجدسلیمان توسط دفتر فنی شرکت تعمیرات سد و نیروگاه مسجدسلیمان ارائه و اجرا کنند.

"محسن رستگارنیا" در ادامه افزود: با اجرایی شدن این طرح، بخش زیادی از مصرف انرژی الکتریکی از شبکه برق شهری مجزا و به شبکه داخلی نیروگاه متصل شد.

وی پایداری برق مصرفی ادارات و جبران بخشی از کاهش ولتاژ در شبکه توزیع را از مزایای این طرح برشمرد و گفت: با اجرای این طرح بیش از 95 کیلو وات ساعت به صورت پاره وقت و 70 کیلو وات ساعت به صورت مداوم، صرفه جویی انرژی الکتریکی از شبکه توزیع صورت گرفته است.

شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان فعالیت هایی همچون نصب و راه اندازی، تعمیر و نگهداری، بهره برداری از نیروگاه های برق آبی کشور، کارهای ساختمانی سد و نیروگاه، پست های فشارقوی نیروگاه ها، عملیات ژئوتکنیک، حفاری و احیای زهکش ها و همچنین عملیات نصب و راه اندازی و اجرای خط لوله تأسیسات آب و فاضلاب را برعهده دارد.

این شرکت دارای گواهی صلاحیت رتبه یک نیرو، چهار آب، پنج تأسیسات و تجهیزات و پنج نفت و گاز بوده و گواهینامه ISO 9001:2008 را  از موسسه IQNET اخذ کرده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار